;
coinex

آیا یارانه نقدی هر ایرانی به 90 هزار تومان افزایش خواهد یافت؟

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها خبر از افزایش یارانه به مقدار 90 هزار تومان به ازای هر ایرانی داد.

به گزارش تکراتو، کوچکی نژاد اعلام نمود که شرکت ملی نفت چندین هزار میلیارد تومان به سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها بدهکار است که اگر آن را پرداخت کند، افزایش یارانه به 90 هزار تومان حتمی است.

افزایش یارانه هر ایرانی به 90 هزار تومان

جبار کوچکی‌نژاد، رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها، در مورد افزایش یارانه اعلام کرد که این طرح قرار است اجرایی شود.

وی در مورد کمک به شرکت‌ها و سازمان‌ها اعلام کرد که تعدادی نیرو ماموریت دارند تا در شرکت‌ها حضور یابند و مشخص کنند که پول در محل معین هزینه شده است یا خیر. وی ادامه داد که براساس ماده ۸ قانون ستاد هدفمندی یارانه‌ها، دولت می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند و البته تاکنون هم به صورت بلاعوض به برخی شرکت‌ها کمک کرده است.

افزایش یارانه نقدی

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد که یارانه ۴۵ هزار تومانی کمکی به خانوار نمی‌کند و بهتر است میزان آن افزایش یابد.

وی گفت که براساس تحقیق و تفحص مشخص خواهد شد که درآمد دولت از محل هدفمندی چقدر است و اضافه کرد که شرکت ملی نفت چندین هزار میلیارد تومان پول سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها را پرداخت نکرده که اگر این پول‌ پرداخت شود، یقینا یارانه نقدی ۴۵ هزار تومانی دو برابر می‌شود.

وی در پایان گفت که منتظرند شرکت ملی نفت ۱۱۰ هزار میلیارد تومان ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها را پرداخت کند تا بتوانند طرح افزایش یارانه را اجرایی کنند.

.

منبع: snn

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام من هیچگونه درامدی غیرازیارانه ندارم سرپرستی یک بچه رانیزدارم توروخدابااین تورم فکری برای ماهم بکنیدعده ای کارمندن درکنارحقوق یارانه دریافت میکنن عده ای بیکارکه غیرازیارانه درامدی ندارن توروخدا کمک کنیدشماره تماس09221941236یارانه 45 هزاربااین تورم جوردرنمیادسرپناه ندارم ایاانصاف هست بیک بچه 5ساله توسرمای زمستان اواره کوچه خیابون بشم مدرک لیسانس علوم اجتماعی دارم بیکارم الان تاپارتی نداشته باشی جایی استخدام نمیشی به نظرتون انصافه من یک زن بایک بچه برم گدایی زمستونابرم توکارتون بخوابم کمک اهای گوش شنواتو روبه خدایی که میپرستین قسم میدم کمک کنین نذارین زیرخط فقرباشیم

    پاسخ