;
coinex

بزرگترین مجتمع استارتاپ ها راه اندازی شد

بزرگترین مجتمع استارتاپ ها راه اندازی شد. رئیس موسسه کسب و کار دانشگاه شریف از راه اندازی این مجتمع و افتتاح استارتاپ‌ها در این محل خبر داد.

به گزارش تکراتو، بزرگترین مجتمع استارتاپ ها افتتاح شد. علی یقطین که در مراسم افتتاح ایستگاه نوآوری شریف حضور داشت، بیان نمود که کسب و کارها در قرن 21 دچار تحولات بسیاری شده‌اند؛ این کسب و کارهای نوین ویژگی‌هایی دارند که در کسب و کارهای سنتی دیده نمی‌شوند.

راه اندازی بزرگترین مجتمع استارتاپ ها

یقطین در مورد ویژگی‌های کسب و کارهای نوپا سخن گفت و برای آنها ویژگی‌هایی را اعلام کرد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • توسعه شتابان فن آوری و تنوع انتخاب مشتریان
  • توسعه شبکه‌های اطلاع رسانی
  • رشد فن آوری‌های مبتنی بر تلفن همراه و حذف واسطه‌ها

وی در ادامه اضافه کرد که کسب و کارهای سنتی جوابگوی تامین نیازهای فعلی جوامع نیستند.

یقطین تاکید کرد که امروزه کشور بر اساس فرصت‌ها و نه قوت‌ها اقدام به توسعه فن آوری کرده و یاد آور شد که شکار فرصت‌ها محصول فعالیت استارتاپ‌ها بوده است.

وی به راه اندازی بزرگترین مجتمع استارتاپ ها اشاره کرد و گفت که در آینده بزرگترین مجتمع استارتاپی تهران راه اندازی می‌شود و ظرف یک و نیم سال آینده 500 استارتاپ و شرکت در این ایستگاه که در فضای 40 هزار متر مربع احداث شده، مستقر می‌شوند.

به گفته وی شهرداری در راه اندازی این مجموعه همکاری داشته است و با قرار داد اجاره 20 ساله اقدام به توسعه‌ی فعالیت‌های استارتاپی نموده‌اند.

فاز دوم این مجتمع قرار است در صورت تامین مالی تا دو ماه آینده فعال شود. این فاز جدید مربوط به استارتاپ‌های حوزه سلامت است و با همکاری وزارت بهداشت راه اندازی می‌شود. فاز سوم هم با همکاری صدا و سیما راه اندازی می‌شود و استارتاپ‌های حوزه رسانه در آنجا فعالند.

.

منبع: isna

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر