;
coinex

آغاز پیش فروش آیفون های جدید اپل از ۲۳ شهریور

جدیدا چند اپراتور بین‌المللی گوشی‌های موبایل ادعا کرده‌اند که پیش فروش آیفون های جدید اپل قرار است از 23 شهریورماه آغاز شود.

به گزارش تکراتو، چند اپراتور آلمانی خبر از آغاز پیش فروش آیفون های جدید اپل داده‌اند. در صورت صحیح بودن این ادعا اپل هم رویداد معرفی آیفون‌های جدید خود را روز ۲۱ شهریور برگزار خواهد نمود. این پیش فروش از نیمه شب آغاز خواهد شد.

پیش فروش آیفون های جدید اپل به زودی

گفته شده که اپل قصد دارد امسال سه مدل مختلف آیفون به بازار عرضه کند. دو مدل قرار است به پنل اولد با اندازه‌های ۶.۵ و ۵.۸ اینچی مجهز شوند و مدل دیگر قرار است از یک پنل TFT LCD با اندازه ۶.۱ اینچ بهره ببرد.

با وجود شایعات بسیار در این مورد اکثر منابع معتقدند که هر سه‌ی این آیفون‌ها، قرار است به دوربین TrueDepth  مجهز شوند و ویژگی Face ID را نیز داشته باشند. مدل TFT LCD احتمالا ارزان‌ترین مدل در بین این سه خواهد بود.

فاکسکان در سال ۲۰۱۸ هم مونتاژکننده‌ی اصلی اپل خواهد بود و گفته می‌شود که این شرکت قرار است تمامی آیفون‌های ۵.۸ اینچ، بین ۸۰ تا ۹۰ درصد آیفون‌های ۶.۵ اینچ و حدود ۳۰ درصد از آیفون‌های LCD  را مونتاژ کند.

کمپانی اپل در رویداد ۲۱ شهریور، از آیمک‌های جدید 4K  و 5K  و همچنین مدل‌ یا مدل‌های جدید محصولات مک‌بوک رونمایی خواهد کرد.

.

منبع:  appleinsider

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر