;
coinex

آیا اعمال تحریم‌ها تاثیری بر توسعه زیرساخت ارتباطی کشور خواهد داشت؟

به گفته مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، با وجود تجهیزات مخابراتی بومی، تحریم‌ها نمی‌توانند تاثیری بر توسعه زیرساخت ارتباطی کشور داشته باشند.

به گزارش تکراتو، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرده که کشور در بسیاری از بخش‌های مختلف شبکه ارتباطی کشور از تجهیزات بومی مخابراتی استفاده می‌کند بنابراین هیچ نگرانی در مورد اعمال تحریم‌ها در این حوزه وجود ندارد.

تاثیر تحریم‌ها بر توسعه زیرساخت ارتباطی

صادق عباسی شاهکوه در ادامه‌های صحبت‌هایش در مورد اثر تحریم احتمالی کشورها علیه ایران در توسعه زیرساخت ارتباطی کشور اظهار نمود که تحریم‌ها نمی‌تواند تاثیر محسوسی روی این بخش داشته باشند. به گفته وی در گذشته هم برخی موضوعات مربوط به تحریم وجود داشته ولی نتوانسته‌اند برای توسعه زیرساخت ارتباطی مشکلی ایجاد کنند.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت اضافه کرد که برخی شرکت‌ها که در تحریم‌های قبلی با ایران همکاری کرده‌اند اکنون هم همکاری خود را با ایران ادامه خواهند داد. به گفته وی اگر در زمینه تجهیزات مخابراتی تحریمی وجود داشته باشد می‌توان از تجهیزات بومی استفاده کرد.

شاهکوه همچنین به توسعه ترانزیت بین المللی ارتباطات کشور اشاره نمود و اعلام کرد که ترانزیت ارتباطی کشور در مدت ۲ سال گذشته از ۲۰۰ گیگابیت به ۱۵۰۰ گیگابیت رسیده و هم اکنون ظرفیت ترانزیت ارتباطی به بیش از ۱.۵ ترابیت رسیده و تا پایان برنامه ششم توسعه به ۳۰ ترابیت برثانیه خواهد رسید.

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر