;
coinex

اضافه شدن قابلیت هایی برای مدیریت مصرف دیتا در اپلیکیشن Datally

مدیریت مصرف دیتا با استفاده از دو قابلیت جدید در اپلیکیشن Datally فراهم شد. این دو ویژگی مدیریت و صرفه‌جویی بهتر دیتا را فراهم می‌کنند.

به گزارش تکراتو، گوگل اپلیکیشن Datally را با دو قابلیت جدید به روزرسانی کرده است. این دو قابلیت باعث می‌شوند تا کاربران مصرف دیتا را بهتر مدیریت کرده و در استفاده از آن صرفه جویی کنند.

مدیریت مصرف دیتا در اپلیکیشن Datally

اولین قابلیت که مدیریت مصرف دیتا را در این برنامه فراهم می‌کند، Emergency Bank نام دارد. از طریق این ویژگی، دیتالی بخشی از دیتای کاربر را ذخیره و از آن محافظت می‌کند تا در مواقع نیاز در اختیار کاربر قرار دهد. بنابراین کاربران می‌توانند هزینه و مقدار دیتایی که برای مواقع اضطراری خواهان ذخیره آن هستند را در اپلیکیشن وارد نمایند.

این اپلیکیشن به طور خودکار دسترسی اینترنت کلیه‌ اپلیکیشن‌ها را قطع می‌کند تا بتواند حجم تعیین شده توسط کاربر را در Emergency Bank ذخیره کند.

قابلیت جدید بعدی مربوط به کاهش مصرف دیتا است. این ویژگی جدیدBedtime Mode  نام دارد و شب‌ها جلوی استفاده از اینترنت دیتا را می‌گیرد. یعنی می‌توان زمان خوابیدن و بیدار شدن از خواب را برای اپ تعریف کرد تا در این بازه‌ی زمانی، اینترنت دیتا غیرفعال باشد.

این دو قابلیت هم‌اکنون به آخرین نسخه اپلیکیشن Datally  اضافه شده‌اند.

.

منبع: phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر