;
coinex

کارمندان آمازون در قبال دریافت پول از این کمپانی دفاع می‌کنند

دفاع از آمازون توسط کارمندان این کمپانی در قبال دریافت پول انجام می‌شود. کارمندان پول دریافت کرده و در توییتر از آمازون دفاع می‌کنند.

آمازون به کارمندانش دستمزد می‌دهد تا از این کمپانی در توئیتر دفاع کنند و از عملکرد و شرایط کار در انبارهای آن تعریف نمایند. هفته گذشته بود که تعداد زیادی از حساب‌های کاربری در توئیتر از شرایط فعالیت و کار کارگران در انبارهای آمازون دفاع کردند.


بیشتر بخوانید: اتهام به آمازون به دلیل شرایط نامناسب کاری در کارخانه‌ فاکسکان


دفاع از آمازون در قبال دریافت پول

در ابتدا تصور می‌شد حساب‌هایی که به دفاع از آمازون می‌پردازند ربات هستند اما در واقع این افراد کارمندان آمازون بودند که برای تعریف از این کمپانی پول دریافت کرده بودند. شاید بتوان علت این امر را گزارش‌های منفی دانست که تا امروز در مورد این کمپانی، شرایط کارگران و انبارهای آن منتشر شده است.

دفاع از آمازون توسط کارمندان این کمپانی

کمپانی آمازون خود در این مورد اعلام کرده که این حسابها اتوماتیک نیستند؛ اما با این وجود همه آنها از یک ساختار انتشار پیام استفاده میکنند. در این پیام‌های منتشر شده از از لوگوی آمازون استفاده می‌شود و در نام پروفایل این حساب‌ها نیز عبارت FC Ambassador دیده می‌شود.

این حساب‌های کاربری با کامنتهای منفی درباره آمازون مقابله میکنند و بیشتر به کارگران بخش بسته بندی و ماموران انبار در انبارهای آمازون در فلوریدا و واشنگتن مربوط هستند.

سخنگوی آمازون درمورد دفاع از آمازون در توییتر اعلام کرد:

FC Ambassador  کارمندانی هستند که تجربه کار در انبارهای آمازون را دارند. آنها نقششان را خود انتخاب کرده و فعالیتهای تمام وقت انجام می دهند. این افراد به اندازه کافی سابقه کار دارند که بتوانند تجربه شخصی خود را به اشتراک بگذارند.

 

بیشتر بخوانید:

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر