;
coinex

برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال برگزار می‌شود. این نمایشگاه از تاریخ نهم تا پانزدهم آبان ماه دایر خواهد بود.

به گزارش تکراتو، نمایشگاه بین المللی رسانه های  دیجیتال امسال هم برگزار می‌شود. زمان برگزاری این نمایشگاه از تاریخ 9 تا 15 آبان ماه خواهد بود.

نخستین نشست شورای سیاستگذاری دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال دیروز بعد از ظهر با حضور دکتر سید مرتضی موسویان، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر پرویز کرمی، رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، مهندس مسعود همدانلو، قائم مقام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، دکتر رحیم سرهنگی، مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، همایون امیرزاده، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌ مهندس حسن کریمی قدوسی، مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای و دکتر عیسی کشاورز، مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه جامع علمی کاربردی در سالن جلسات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال

دکتر سید مرتضی موسویان رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست اعلام نمود که دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال، نهم تا پانزدهم آبانماه در ۹ بخش اصلی و ۷ پاویون با حضور ناشران دیجیتال داخلی، تولید کنندگان بازی‌های رایانه‌ای، استارتاپ‌ها و کشورهای عضو سازمان اکو در مصلای تهران برگزار خواهد شد.

پرویز کرمی، رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری نیز در این نشست به طراحی و تولید اپلیکیشن ایران ساخت اشاره کرد و اعلام نمود که اپلیکیشن ایران ساخت با هدف ایجاد نمایشگاهی دائمی برای معرفی و عرضه محصولات شرکت‌های دانش بنیان طراحی و تولید شده است.

وی ادامه داد که معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری نیز از اقدامات نمایشگاهی با هدف حمایت از کالای ایرانی حمایت می‌‌کند و با توجه به اینکه بزرگترین نمایشگاه حوزه محتوای دیجیتال در سطح منطقه نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال است، رشد و بالندگی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال بیشتر اتفاق خواهد افتاد.

در این نشست مدیران و دبیران اجرایی کمیته‌های تلفن همراه، پایگاه‌های اینترنتی، محتوای دیجیتال، دانش دیجیتال، استارتاپها، بازی و هنرهای دیجیتال، کودک و فضای مجازی و بین الملل به ارائه برنامه‌های خود برای دوازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال پرداختند و بر طراحی برنامه‌هایی با هدف حمایت از بخش خصوصی حاضر در نمایشگاه تاکید نمودند.

.

منبع: isna

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر