;
coinex

مقابله با ارزهای دیجیتالی توسط دولت چین؛ تعطیلی وب سایت‌های خبری

مقابله با ارزهای دیجیتالی در دستور کار دولت چین قرار گرفته است. این کشور نگران سوءاستفاده برخی افراد از ارزهای دیجیتال است.

به گزارش تکراتو، دولت چین که نگران سوءاستفاده افراد از ارزهای دیجیتالی است، دستور داده تا تعدادی وب سایت‌های خبری که به طور تخصصی در این زمینه مطالب منتشر می‌کنند، مسدود شوند. این دولت همچنین از سرویس‌های میزبانی وب خواسته تا هیچ خدماتی به این سایت‌ها ارائه ندهند.

راهکارهای دولت چین برای مقابله با ارزهای دیجیتالی

تعداد هشت رسانه خبری مرتبط با ارزهای دیجیتال و بلاک چین اپلیکیشن وی چت تعطیل شده‌اند. علت این ممنوعیت نقض قوانین سایت‌های خبری چین اعلام شده است.

هفته گذشته نیز دولت چین از هتل‌ها، ادارات دولتی و برخی فروشگاه‌های بزرگ خواست تا از میزبانی رویدادهای مرتبط با ارزهای دیجیتال خودداری کنند و مانع از برگزاری همایش‌های تبلیغاتی در این زمینه شوند.

علاوه بر چین دولت آمریکا و بسیاری از بانک‌های امریکایی نیز نسبت به این پدیده خوش بین نیستند و گوگل و فیس بوک نیز تبلیغات در این زمینه را ممنوع کرده‌اند و دولت انگلیس هم با گسترش استفاده از ارزهای دیجیتال مخالف است.

استفاده از ارزهای دیجیتال برای پولشویی و کلاهبرداری مهم ترین تهدیدی است که باعث شده این کشورها با آن مقابله کنند.

.

منبع: scmp

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر