;
coinex

رفع مشکل کسری قطعه 20 هزار خودروی داخلی

مشکل کسری قطعات خودرو حل شد. تولید 20 هزار خودروهای داخلی که پیش از این با کسری قطعه رو به رو بودند، به پایان رسیده است.

به گزارش تکراتو، دبیر انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی از تجاری‌سازی و کامل شدن حدود 20 هزار دستگاه خودروی ناقص تولیدی در شرکت‌های خودروسازی تا پایان هفته جاری خبر داد.

آرش محبی‌نژاد اعلام کرد که به دلیل مشکلات مختلف صنعت خودرو و قطعه تا هفته گذشته حدود ۷۰ هزار دستگاه خودرو در شرکت‌های خودروسازی به دلیل کسری قطعات به صورت ناقص تولید و در کف کارخانه‌های سازنده متوقف شده بودند که اکنون بخشی از قطعات مورد نیاز تامین و فرایند تجاری‌سازی و کامل شدن خودروهای ناقص از ابتدای هفته جاری آغاز شده است.

مشکل کسری قطعات خودرو حل شد

محبی ادامه داد که تا پایان هفته از حدود ۷۰ دستگاه خودروی ناقص در شرکت‌های خودروسازی، حدود ۲۰ هزار دستگاه کامل شده و آماده عرضه به بازار هستند. وی افزود تا هفته آینده تعداد خودروهای ناقص متوقف در شرکت‌های خودروسازی به کمتر از ۵۰ هزار دستگاه می‌رسد.

محبی‌نژاد از اینکه مسوولان هرچه زودتر نسبت به بهبود شرایط در صنایع خودرو و قطعه‌سازی اقدام کنند، اظهار امیدواری کرد و تصریح نمود که موضوع افزایش سقف اعتباری شرکت‌های خودروسازی در سیستم بانکی و ارائه تسهیلات به این صنعت در جریان است که هرچه زودتر محقق خواهد شد و مشکلات رفع می‌شود.

.

منبع: iranjib

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر