;
coinex

جعبه گشایی گوگل پیکسل 3 ایکس ال قبل از رونمایی [تماشا کنید]

پس از افشاگری بزرگی که تقریبا تمام جزئیات پرچمدار جدید گوگل را لو داد، اکنون یک ویدیو از جعبه گشایی گوگل پیکسل 3 ایکس ال (Google Pixel 3 XL) قبل از رونمایی منتشر شده که تقریبا تمام ابعاد و طراحی پرچمدار جدید گوگل را برای شما آشکار می‌کند.

امسال تعداد اخبار و تصاویر و عکس‌هایی که جزئیات پرچمدار جدید گوگل را افشا کرده‌اند، بی‌سابقه‌تر از همیشه بوده و در ویدیویی که در ادامه این مطلب با هم خواهیم دید جعبه گشایی گوگل پیکسل 3 ایکس ال قبل از رونمایی به طور کامل و جذابی انجام گرفته است.

جعبه گشایی گوگل پیکسل 3 ایکس ال

حتما به خاطر دارید که همین چند روز قبل نیز اطلاعات فراوان و تصاویر واقعی گوگل پیکسل 3 ایکس ال در اینترنت منتشر شد و ما این خبر را در تکراتو برای شما پوشش دادیم؛ اما ویدئویی که در یوتیوب منتشر شده گوگل پیکسل 3 ایکس ال را با کیفیت تمام اچ دی و به همراه تمام متعلقات جعبه‌ی این محصول نمایش می‌دهد.


بیشتر بخوانید: افشاگری بزرگ ؛ مشخصات گوگل پیکسل ۳ ایکس ال به طور کامل لو رفت


همان‌طور که در افشاگری‌های قبلی نیز مشخص شده بود، این بار نیز تایید می‌شود که هدفون‌های پیکسل بادز مخصوص گوگل نیز در داخل جعبه‌ی پرچمدار جدید این کمپانی افزوده شده‌اند.

ضمنا در ادامه این ویدیو پس از جعبه گشایی و روشن کردن این دستگاه می‌توانید نگاه دقیق‌تری به صفحه نمایش، بریدگی نمایشگر ناچ و جزئیات رابط کاربری اندروید 9 پای در پرچمدار جدید گوگل داشت باشید. همچنین پنل پشتی دستگاه با جزئیات بیشتر نمایش داده می‌شود و می‌بینیم که کاملا مطابق شایعات پیشین این بخش از شیشه ساخته شده است و طبیعتا پرچمداران جدید گوگل از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی خواهند کرد.

در انتهای این ویدیو نیز قابلیت‌های دوربین سلفی گوگل پیکسل ایکس ال به نمایش در می‌آید که با کمک دوربین دوگانه جلوی این دستگاه تجربه عکاسی با افکت بوکه را ارتقا خواهد بخشید. اکنون از شما دعوت می‌کنیم به تماشای ویدیوی آنباکسینگ گوگل پیکسل 3 ایکس ال قبل از رونمایی بنشینید و حالا با اطمینان بیشتر نظرات خود را در مورد پرچمدار جدید این شرکت با ما در میان بگذارید.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: youtube

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر