;
coinex

افشاگری بزرگ ؛ مشخصات گوگل پیکسل 3 ایکس ال به طور کامل لو رفت

همانطور که از تیتر خبر پیداست اطلاعات و جزئیات فراوانی از گوگل پیکسل 3 ایکس ال (Google Pixel 3 XL) همراه با تصاویر واقعی از این محصول در کنار نمونه عکس‌های دوربین این دستگاه فاش شده است. در ادامه با تکراتو همراه باشید تا با پرچمدار جدید گوگل ملاقات کنید.

در تصاویر منتشر شده از پرچمدار جدید گوگل که پنل جلویی و پشتی این دستگاه را نمایش می‌دهد، می‌بینیم که یک بریدگی کاملا ناخوشایند ناچ در بالای صفحه نمایش گوگل پیکسل 3 ایکس ال به چشم می‌خورد و جزئیات اجزای تشکیل دهنده این بریدگی نیز کاملا مشخص هستند.

در بریدگی نمایشگر این محصول سنسور مادون قرمز برای اسکنر تشخیص چهره، یک بلندگو که در واقع اسپیکر استریو دوم دستگاه نیز هست و دوربین سلفی گوگل پیکسل 3 ایکس ال جای گرفته‌اند. پنل پشتی این محصول نیز دقیقا مشابه با پیکسل 2 ایکس ال بوده و یک سنسور اثر انگشت دایره‌ای شکل، به علاوه‌ی دوربین تکی در کنار فلش LED اجزای پشتی این پرچمدار جدید گوگل را تشکیل می‌دهند.

همچنین چند تصویر اسکرین شات نیز از صفحه “درباره گوشی” گوگل پیکسل 3 ایکس ال گرفته شده که نشان می‌دهند این محصول به یک نمایشگر 6.71 اینچی با رزولوشن 2963×1440 پیکسل در کنار یک باتری 3430 میلی آمپری و همچنین پشتیبانی از قابلیت لبه‌های فعال مجهز شده، که در واقع این قابلیت آخری همان امکان فشار دادن لبه‌های کناری گوشی و تعریف یک فرمان اجرایی خاص برای این عمل است.

تصویر بعدی اجزای جعبه گوگل پیکسل 3 ایکس ال را به طور کامل نشان می‌دهد و می‌بینیم که گوگل بالاخره هدفون‌های سیمی اختصاصی خود را به این محصول اضافه کرده و پیکسل بادهای 160 دلاری این شرکت اکنون سیمی شده و داخل جعبه پرچمدار جدید گوگل افزوده شده‌اند.

سایر اجزای جعبه این محصول نیز درست مانند پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال هستند و رابط تبدیل USB نوع C  به جک 3.5 میلیمتری هدفون، کابل رابط OTG مخصوص اتصال فلش مموری و یک شارژر دیواری درون جعبه این دستگاه قرار دارند.

اجزای جعبه گوگل پیکسل 3 ایکس ال

تصاویر بعدی این محصول را از زوایای مختلف به نمایش می‌گذارند و خوشبختانه باید گفت که پرچمدار جدید کمپانی گوگل ظاهرا خوش‌دست‌تر از قبل شده و نمایشگر 6.71 اینچی آن در دست چندان بزرگ به نظر نمی‌رسد.

تصاویر زیر گوگل پیکسل 3 ایکس ال را این بار در رنگ سفید نمایش می‌دهند و همچنین رنگ جدیدی که دکمه پاور این دستگاه به خود گرفته کاملا جلب توجه می‌کند.

مجموعه بعدی این عکس‌ها، تصاویری است که یک کاربر موفق شده با دوربین گوگل پیکسل 3 ایکس ال ثبت کرده و آن‌ها را به اشتراک بگذارد؛ ضمناً این کاربر گوشی جدید گوگل را در حال شارژ بی‌سیم نیز به نمایش گذاشته است که این نیز یک خبر بسیار خوب به شمار می‌رود. متأسفانه مجموعه عکس‌های منتشرشده ازاین گوشی با رزولوشن کامل نیستند زیرا این تصاویر در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده و طبیعت فشرده شده هستند. اما به طور کلی ظاهرا این عکس‌ها با استفاده از الگوریتم HDR پلاس گوگل ثبت شده‌اند.

گوگل پیکسل 3 ایکس ال و گوگل پیکسل 3 در ماه اکتبر رونمایی خواهند شد و با توجه به زمان زیادی که تا این تاریخ باقی مانده به زودی باید منتظر انتشار افشاگری‌های بیشتری در مورد پرچمدار جدید این شرکت و جزئیات جدید این محصول باشیم. نظر شما درباره پرچمدار جدید گوگل چیست؟

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر