;
coinex

تغییر زمان برگزاری کنکور ۹۸ ؛ فرصتی بیشتر برای مطاله

زمان برگزاری کنکور ۹۸ تغییر کرد. به گفته علی زرافشان این تغییر کمکی به دانش‌آموزان است زیرا فرصت بیشتری برای مطالعه خواهند داشت.

به گزارش تکراتو، سازمان سنجش با تغییر زمان برگزاری کنکور ۹۸ موافقت کرده است. علی زرافشان معاون آموزش متوسطه در حاشیه نمایشگاه دستاوردها و عملکرد یک ساله آموزش و پرورش اظهار کرده که تاکنون تمام تلاش آنها مربوط به مدیریت ساختار جدید بوده و روی کیفیت تمرکز داشته‌اند.

تغییر در زمان برگزاری کنکور ۹۸

زرافشان در ادامه‌ی صحبت‌هایش در مورد تغییر زمان برگزاری کنکور ۹۸ اعلام کرد که قاعدتا تغییر عناوین آن هم پس از سال‌ها برای خانواده‌ها دشوار است اما این موضوع برای اولیایی که فرزند اول ابتدایی دارند کاری سخت نیست.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش با اشاره به استقرار پایه دوازدهم و تغییرات آن بیان نمود که کاهش ساعت آموزشی در این پایه به یک چالش تبدیل شده زیرا موضوع کنکور و پایه دوازدهم همزمان با هم در جریان هستند.

وی همچنین به 35 ساعت آموزشی دانش آموزان پایه دوازدهم، اشاره کرد و اظهار نمود که براساس رایزنی با شورای پذیرش دانشجو در نظر دارند تا برای جلوگیری از تداخل امتحان نهایی و آزمون کنکور، کنکور نیمه دوم تیر ماه برگزار گردد.

معاون آموزش متوسطه علاوه بر موضوع تغییر در زمان برگزاری کنکور ۹۸ درباره تاثیر سوابق تحصیلی برای داوطلبان کنکور نیز سخن گفت. به گفته وی  ۸۹/۲۴ درصد داوطلبان از طریق سوابق تحصیلی وارد دانشگاه می شوند، بنابراین اصرار بر در نظر گرفتن سوابق تحصیلی به این دلیل است که این موضوع می‌تواند کنکور را حذف کند.

.

منبع: yjc

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر