;
coinex

به زودی 40 هزار خودرو به بازار عرضه می‌شود

دبیر انجمن خودروسازان ایران خبر از عرضه 40 هزار خودرو به بازار داد. این خودروها هفته آینده توسط دو شرکت بزرگ خودروساز عرضه می‌شوند.

به گزارش تکراتو، احمد نعمت‌بخش در مورد تمهیدات وزارت صنعت، معدن و تجارت برای کاهش التهاب بازار خودرو سخن گفت و اعلام نمود که قرار است براساس توافقات به‌عمل‌آمده به‌مناسبت عید غدیر خم فروش ویژه محصولات سایپا با قیمت روز هفته آینده آغاز شود.


بیشتر بخوانید: رفع مشکل کسری قطعه ۲۰ هزار خودروی داخلی


عرضه ویژه 40 هزار خودرو به بازار

نعمت بخش بیان کرد که در این طرح فروش، 20 هزار دستگاه از محصولات سایپا پیش‌فروش و 20 هزار از خودروهای ناقص ایران خودرو که تأمین قطعات آنها انجام شده تحویل خریداران خواهند شد.

دبیر انجمن خودروسازان ایران در ادامه‌ی صحبت‌هایش در مورد عرضه ۴۰ هزار خودرو در مورد دلایل افزایش غیرمنطقی قیمت انواع خودروهای داخلی از جمله پراید که از مرز 40 میلیون تومان نیز گذشته است سخن گفت و اعلام کرد:

به‌اعتقاد من این قیمت‌ها صوری است، عده‌ای پول‌های سرگردان را راهی بازار خودرو کرده و با انتشار تبلیغات مختلف در صدد افزایش قیمت خودرو هستند.

به گفته وی چاره کار بازار سرگردان خودرو که عده‌ای به‌دنبال کسب سودهای حداکثری بدون زحمت هستند فروش خودرو در حاشیه بازار است. با این روش دست سودجویان از بازار خودرو قطع خواهد شد و با کاهش خریداران، قیمت خودرو تعدیل خواهد یافت.

یعنی با این روش خریداران واقعی با بازشدن سایت فروش خودروسازان موفق به ثبت‌نام خودرو در پیش‌فروش‌ها خواهند شد.

.

منبع: tasnimnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر