;
coinex

یاهو برای کسب درآمد از تبلیغات ایمیل کاربران را بررسی می‌کند

یاهو همچنان به دنبال کسب درآمد از تبلیغات است. آنگونه که گفته شده این کمپانی برای این منظور به بررسی ایمیل‌های کاربران می‌پردازد.

به گزارش تکراتو، یاهو به منظور کسب درآمد از تبلیغات ایمیل کاربران را بررسی می‌کند. این کمپانی سرویسی در اختیار شرکت‌های تبلیغاتی قرار داده که از طریق آن این شرکت‌ها می‌توانند بیش از 200 میلیون ایمیل کاربران را بررسی کنند.

کسب درآمد از تبلیغات توسط یاهو

شرکت‌های تبلیغاتی با رصد کردن ایمیل کاربران می‌توانند از محصولاتی که کاربر خریداری می‌کند اطلاع یابند و به گونه‌ای بهتر خدمات و کالاهای خود را به آنها پیشنهاد دهند. لازم به ذکر است که گول هم این کار را انجام می‌دهد.

گوگل با وجود انتقادها از سال 2004 به این کار ادامه داده و یاهو نیز برای بیش از یک دهه این کار را انجام داده است. دیدگاه یاهو به کاربران این گونه است:

اگر کاربری هستید که به رایگان از خدمات استفاده می‌کنید، پس شما خودِ محصول هستید.

اما گوگل اندکی شرایط خود را تغییر داده و قول عدم کاوش در ایمیل‌های صندوق ورودی کاربران را داده است. مایکروسافت نیز اعلام کرده که هرگز از ایمیل‌های کاربران برای داده‌های مرتبط با تبلیغات استفاده نکرده است.

برای جلوگیری از رصد ایمیل توسط شرکت‌های تبلیغاتی می‌توان به روش زیر عمل کرد:

  • رفتن به صفحه Ad Interest Manager
  • انتخاب گزینه Opt Outدر بخش Your Advertising Choices
  • رفتن به سربرگ On Yahoo و انتخاب Opt Out

انتخاب این گزینه علاقه مندی‌های شخصی سازی شده شما روی موارد مرتبط با یاهو را غیر فعال می‌کند.

مطمئن شوید در هر دو سربرگ یاد شده گزینه Opt Out  را انتخاب کرده باشید زیرا اگر یکی از آنها را انتخاب کرده باشد، یاهو باز هم می‌تواند از اطلاعات موجود استفاده کند.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر