;
coinex

گوگل اسیستنت به قابلیت درک دو زبان مجهز شد

گوگل رسما اعلام کرده که دستیار گوگل اسیستنت به قابلیت درک دو زبان مجهز شده است. از این پس می‌توان به دو زبان با آن صحبت کرد.

به گزارش تکراتو، آنگونه که گوگل گفته است از این پس می‌توان فرامین خود را بدون وقفه و به دو زبان مختلف به گوگل اسیستنت داد.


بیشتر بخوانید: افزایش قابلیت های گوگل اسیستنت ؛ اطلاع از قفل‌بودنِ درب یا ورود افراد به خانه


قابلیت درک دو زبان در دستیار دیجیتالی گوگل

گوگل اسیستنت توانایی تشخیص زبان‌های زیادی را دارد که از جمله می‌توان به انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی و ژاپنی اشاره نمود. اما اکنون که گفته می‌شود دستیار گوگل قابلیت درک دو زبان را دارد منظور این است که به طور همزمان می‌تواند دو زبان مختلف را تشخیص دهد. پیش از این لازم بود برای این کار زبان پیش‌فرض به طور دستی تغییر کند.

گوگل همچنین اعلام کرده که به زودی اسپیکر هوشمند Google Home Max  در کشورهای بیشتری عرضه می‌شود. امروز، نوبت به انگلستان، فرانسه و آلمان رسیده که به جمع سه کشور آمریکا، کانادا و استرالیا بپیوندند. در ادامه ساکنان کشورهای دیگر هم می‌توانند از اسپیکر جدید گوگل استفاده کنند.

گوگل قرار است کنترل صوتی از طریق کروم کست را نیز ساده‌تر کند. اگر از یک کروم کست به عنوان تلویزیون پیش‌فرض گوگل هوم استفاده می‌کنید، دیگر نیازی نیست که برای گوگل اسیستنت محل پخش تصویر را مشخص کنید.

نکته آخر اینکه گوگل اسیستنت در صورت استفاده روی تلویزیون، قادر است که واکنش‌هایش را به صورت تصویری هم به کاربران نشان دهد که می‌تواند خصوصیت بسیار جالب و سرگرم‌کننده‌ای باشد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: Engadget

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر