;
coinex

تمام شهرهای کشور تحت پوشش پهنای باند پرسرعت هستند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام نمود که پوشش پهنای باند پرسرعت در تمام شهرها کامل شده و خدمات باندپهن در کشور ارائه می‌شود.

به گزارش تکراتو، محمدجواد آذری جهرمی در مورد اقدامات انجام شده طی سال نخست فعالیت دولت دوازدهم برای افزایش دسترسی مردم به خدمات ارتباطی سخن گفته است. وی در ادامه در مورد پهنای باند پرسرعت اعلام نمود که در یک سال گذشته موفق شده‌اند پوشش باندپهن را در همه شهرها کامل کنند.

ارائه پهنای باند پرسرعت در تمام شهرها

آذری جهرمی در ادامه با بیان اینکه هم اکنون تمامی شهروندان می‌توانند از مزایای اینترنت پرسرعت بهره ببرند، اضافه کرد که ۱۲۴۲ شهر کشور متصل به باندپهن اینترنت هستند و در همین حال ۵۴ درصد روستاها به اینترنت پرسرعت و ارتباطات متصل شده‌اند.

وزیر ارتباطات همچنین به انجام ۲۹ سفر استانی طی یک سال اخیر برای اطلاع یافتن از وضعیت ارتباطات نقاط مختلف کشور اشاره کرد و بیان نمود که امروز فناوری اطلاعات زمینه ساز تغییرات بزرگی در دنیا شده و تحول دیجیتال ثمره آن است.

جهرمی ادامه داد که ترویج استفاده از فناوری اطلاعات و ظرفیت سازی در کشور از طریق ظرفیت‌های هنری و فرهنگی ممکن است و به همین دلیل برگزاری مسابقاتی مانند مسابقه عکس همه جا در دسترس می‌تواند به این هدف جامه عمل بپوشاند.

وزیر ارتباطات در پایان به تمایز نحوه اطلاع رسانی در عصر تکنولوژی اشاره کرد و تاکید نمود که در راستای عمل به تذکر مقام معظم رهبری به دولت برای گزارش دادن دستاوردهای کشور، می‌توان از ظرفیت هنر برای ارائه گزارش عملکرد کشور و نیز اطلاع رسانی ارائه خدمات به مردم، استفاده کرد.

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر