;
coinex

خوش نام و نشان، متولد ایران؛ سومین جشنواره کافه بازار در حمایت از صنعت موبایل ایرانی

سومین جشنواره کافه بازار با هدف حمایت از صنعت موبایل ایرانی قرار است یک هفته با برنامه‌ها و بازی‌های ایرانی برگزار شود.

به گزارش تکراتو، سومین جشنواره کافه بازار با شعار خوش‌نام‌ و نشان، متولد ایران قرار است با تمرکز بر محصولات پررونق ایرانی از ۱۳  تا ۱۹ شهریورماه جاری برگزار گردد.

سومین جشنواره کافه بازار با شعار خوش نام و نشان، متولد ایران

قرار است در مدت برگزاری سومین جشنواره کافه بازار ، صفحه اول بازار فقط به برنامه‌ها و بازی‌های ایرانی اختصاص داده شود و محصولات برتر ایرانی در معرض دید نزدیک به ۴۰ میلیون کاربر کافه‌بازار قرار گیرند. کافه بازار اعلام کرده که هدف آنها از برگزاری این جشنواره، ارزش‌آفرینی و حمایت از تولید ملی، حمایت از ایده و خلاقیت و ایجاد اعتماد به محصول ایرانی است.

نیلوفر امینی، مدیر برگزاری جشنواره، در این مورد اعلام کرده:

ما در سومین سال برگزاری متولد ایران قصد داریم بار دیگر نشان بدهیم که برنامه‌ها و بازی‌های موبایل ایرانی از کیفیت بالایی برخوردارند و خدماتی که ارائه می‌دهند قابل اعتماد هستند. رونق این برنامه‌ها و بازی‌ها، نشان‌دهنده‌ی اعتماد عمومی به آنهاست.

کاربران و توسعه‌دهندگان می‌توانند در این جشنواره مشارکت کنند

قرار است کاربران در شبکه‌های اجتماعی تجربه‌ها و خاطرات دلنشین استفاده از محصولات ایرانی را با هشتگ #متولدایران به اشتراک بگذارند و در پایان رویداد، محصولات ایرانی‌ که بیش از همه با این هشتگ مورد اشاره قرار گرفته باشند، در بازار معرفی شوند.

همچنین همه‌ی توسعه‌دهندگانی که در این رویداد مشارکت کنند و از کاربران خود بخواهند تا در طول این یک هفته با استفاده از هشتگ #متولدایران تجربه‌های خوب خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند، پس از پایان کمپین در صفحه ویژه‌ای در بازار مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

قرار است از روز سه‌شنبه هم بازی آمیرزا بخش ویژه‌ای را به بازی‌های متولد ایران اختصاص دهد که در آن، کاربران می‌توانند از لابه‌لای حروف به هم ریخته، نام تعدادی از برنامه‌ها و بازی‌های خوب ایرانی را پیدا کنند. در پایان، به کاربرانی که طی هفت روز، همه‌ی مراحل بازی را پشت سر گذاشته باشند، به قید قرعه جوایزی اهدا می‌شود.

بررسی جشنواره متولد ایران در سال گذشته

سال گذشته بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار نصب جدید در جشنواره‌ی متولد ایران نصیب بازی‌ها و برنامه‌های ایرانی شد، بیش از ۲۰۰ برنامه و بازی برگزیده‌ی ایرانی نیز، معرفی و برجسته شدند.

همچنین توسعه‌دهندگان بسیاری نیز از این جشنواره حمایت کردند و با همراهی گسترده آنها، متولد ایران در شبکه‌های اجتماعی مورد استقبال کاربران قرار گرفت. بیش از ۲۰۰۰ پست با هشتگ #متولدایران تولید شد و کاربران شبکه‌های اجتماعی محبوب‌ترین بازی‌ها و برنامه‌های ایرانی را معرفی نمودند.

.

منبع: cafebazaar

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر