;
coinex

دسترسی به کلیه سرویس های یاهو در یک اپلیکیشن واحد

از این پس دسترسی به کلیه سرویس های یاهو از طریق یک اپلیکیشن واحد امکان پذیر است. یاهو پیش از این برای هرکدام از سرویس‌ها اپلیکیشن‌های جداگانه داشت.

به گزارش تکراتو، یاهو پیش از این برای محصولاتی چون  Mail، Search، Newsroom، Weather، Finance  و… اپلیکیشن مستقل داشت که اکنون همه را یکی کرده و می‌توان از طریق یک برنامه جامع به تمام سرویس‌ها دسترسی داشت.

دسترسی به کلیه سرویس های یاهو در یک برنامه

کمپانی یاهو تصمیم گرفته تا تمامی سرویس‌های مختلف خود را در قالب یک اپلیکیشن واحد به کاربران ارائه کند. این اپ برای کاربران اندروید منتشر شده و نسبت به قبل اطلاعات سفارشی‌سازی شده بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این اپ جدید یاهو شبیه به اپلیکیشن فعلی گوگل است. تقریبا تمام سرویس‌های فعال یاهو را می‌توان در این اپلیکیشن یافت. بالای صفحه به پیش‌بینی وضعیت آب و هوا اختصاص داده شده و در ادامه آن، اخبار داغ روز وجود دارد. در ادامه سرویس ایمیل مشهور یاهو قرار دارد. همچنین اگر لوکیشن خود را فعال کرده باشید، ممکن است کدهای تخفیف رستوران‌ها و مغازه‌های اطراف هم به شما پیشنهاد شود.

پس از سرویس میل، Yahoo Finance قرار دارد که برای پیگیری اخبار بورس و اوراق بهادار کاربرد دارد. طالع‌بینی روزانه هم قابل مشاهده است که از دیرباز یکی از راهکارهای یاهو برای جلب مخاطبین و بیشتر نگه‌ داشتن آن‌ها در محیط وبسایت بوده است.

حجم این اپلیکیشن واحد که کلیه سرویس های یاهو را دارد، یازده مگابایت است اما به دلیل حجم نسبتا بالای تبادل اطلاعات در آن ممکن است فضای زیادی از حافظه گوشی را اشغال کند.

 

اخبار تکنولوژی را در تکراتو دنبال کنید.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر