;
coinex

پول بدهید و ماموریت های ناسا را به نام خود ثبت کنید

با پرداخت پول ماموریت های ناسا را به نام خود ثبت نمایید. وجود مشکلات مالی برای ناسا باعث شده تا سرپرست این آژانس چنین تصمیمی بگیرد.

به گزارش تکراتو، سفر به فضا و گشت و گذار در آنجا هزینه‌ای بسیار دارد و ناسا تاکنون در این مورد بسیار هزینه کرده تا جایی که اکنون به مشکل برخورده است. ناسا برای تامین هزینه‌های خود تصمیم گرفته مانند تیم‌های ورزشی مجوز نام‌گذاری ماموریت‌ها، فضاپیما‌ها و … را بفروشد.

ماموریت های ناسا را به نام خود ثبت کنید

ناسا سرمایه‌ی بیشتری را به بودجه خود اضافه کرده و از آن برای ماموریت‌هایش استفاده می‌کند. اما این آژانس هنوز نتوانسته هزینه‌های لازم برای رفتن به مریخ را فراهم کند. به نظر می‌رسد که این تصمیم جدید بتواند سرمایه‌ی لازم را جذب کند.

سرپرست جدید ناسا جیم برایدنستاین در جلسه‌ی مجمع رایزنی این ارگان خاطرنشان کرد:

فروش مجوز نامگذاری ماموریت های ناسا یعنی، کمپانی‌های خصوصی می‌توانند در کمپین‌های تبلیغاتی خود همکاری با ناسا را ذکر کنند. ما تا به حال سعی کرده‌ایم که این نام را عاری از هر گونه جهت‌گیر‌ی‌های تبلیغاتی نگاه داریم و اکنون این کلمه در فرهنگ جوامع آمریکا نفوذ کرده و بسیاری از نسل‌ها را تحت تاثیر قرار داده. با این وجود ما باید به اکتشافاتمان ادامه دهیم و موجبات پیشرفت آمریکا را در زمینه‌های مختلف نظیر فضا، تکنولوژی، علم و اکتشافات فراهم کنیم.

این موضوع به معنای تبدیل فضا پیما‌ها به محلی برای تبلیغ نیست اما مسلما نام برخی ماموریت‌ها تغییر خواهد کرد و محصولاتی نیز از طریق کمپانی‌های مختلف تامین خواهند شد.

همچنین فضانوردان معروف می‌توانند قرارداد‌های تبلیغاتی با کمپانی‌ها مختلف ببندند و به این صورت به درآمدزایی مشغول شوند.

ناسا فعلا در مورد جزئیات برنامه‌های خود سخن نگفته و به نظر نمی‌رسد که این اطلاعات را در اختیار رسانه‌ها بگذارد. اما مقررات خاصی برای این قرارداد‌های تبلیغاتی وضع خواهد شد که می‌تواند داستان را کمی تغییر دهد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: bgr

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر