;
coinex

انتشار لیست با کیفیت ترین خودروهای ساخت داخل

لیست با کیفیت ترین خودروهای ساخت داخل منتشر شد. این لیست توسط اداره کل خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت، ‌معدن و تجارت منتشر شده است.

به گزارش تکراتو، اداره کل خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت، ‌معدن و تجارت، گزارش ارزشیابی ملی خودروهای تولیدی در مرداد ماه امسال را ارائه کرده است.

با کیفیت ترین خودروهای ساخت داخل

براساس لیست ارائه شده، در گروه خودروهای سواری با قیمت بیش از ۱۰۰ میلیون تومان، خودروهای نیومزدا ۳، پژو ۲۰۰۸ و ‌سوزوکی گرند ویتارا توانسته‌اند ۴ ستاره کیفی را از آن خود کنند.

در بازه قیمت ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان، خودروهای کیا سراتو، ‌هیوندای  accent، هیوندای i20 و هاوالH2  نیز توانستند ۴ ستاره کیفی دریافت نمایند.

در محدوده قیمت ۵۰ تا ۷۵ میلییون تومان فقط  B30 موفق شد ۴ ستاره کیفی را دریافت نماید.

خودروهایی چون پژو۲۰۷، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک، رنو ساندرو اتوماتیک، تندر ۹۰ پلاس و پارس تندر که در گروه قیمتی بین ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان قرار دارند نیز توانستند ۴ ستاره کیفی را از آن خود کنند.

در گروه خودروهای وانت هیچ یک از خودروها نتوانستند ۴ ستاره کیفی دریافت کنند و تنها وانت تندر که قیمت آن پایین‌تر از ۵۰ میلیون تومان است، موفق شد سه ستاره کسب کند.

قیمت روز خودرو را در تکراتو دنبال کنید.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: iranjib

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر