;
coinex

بروزرسانی واتس اپ برای iOS با ویژگی پیش‌نمایش پیام دریافتی

بروزرسانی واتس اپ با یک ویژگی جدید برای IOS منتشر شد. در این بروزرسانی جدید هنگام دریافت پیام امکان مشاهده پیش نمایش وجود دارد.

به گزارش تکراتو، پیام رسان واتساپ در بروزرسانی جدید خود قابلیت جدیدی را به کاربران IOS ارائه کرده است. این ویژگی یکی از مورد انتظارترین قابلیت‌های کاربران است. از این پس موقع دریافت نوتیفیکیشن پیام، می‌توان پیش‌نمایشی از محتوای آن را نیز مشاهده کرد.

بروزرسانی واتس اپ با یک ویژگی جدید در IOS

با استفاده از این ویژگی جدید دیگر لازم نیست برای مشاهده پیام حتما واتساپ را باز کرد. از همان قسمت نوتیفیکیشن‌ها امکان مشاهده و پاسخ پیام وجود دارد. 3D Touch آیفون این کار را راحت کرده است.

در این حالت فقط کافی است انگشت را کمی روی نوتیفیکیشن دریافتی فشار داد تا پیش‌نمایش را مشاهده کرد. اگر آیفون شما 3D Touch  ندارد، برای دیدن پیش‌نمایش می‌توان با سوایپ به چپ روی نوتیفیکیشن گزینه View را انتخاب کرد.

آنگونه که کاربران گفته‌اند ویژگی تماشای پیش‌نمایش فایل هنوز در اختیار تمام استفاده‌کنندگان قرار نگرفته است. تا چند روز آینده این مشکل هم رفع خواهد شد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر