;
coinex

استفاده از اینترنت اشیا قابلیت جدید پیام رسان لاین است

قابلیت جدید پیام رسان لاین به کاربران اجازه می‌دهد که امکان کنترل اشیا هوشمند خانگی را داشته باشند. لاین قصد استفاده از فناوری اینترنت اشیا را دارد.

به گزارش تکراتو، قابلیت جدید پیام رسان لاین که امکان کنترل اشیا را فراهم می‌کند، Line Things نام دارد. این ویژگی جدید در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ بود که رونمایی شد. این ویژگی در واقع یک پلتفرم کنترل اینترنت اشیا است که با لاین همخوان می‌شود.

کنترل اشیا با قابلیت جدید پیام رسان لاین

قابلیت جدیدی که لاین قصد ارائه آن را دارد هنوز در مراحل اولیه است و هیچ سخت افزار سازگاری ندارد. آنچه در نمایشگاه ایفا نمایش داده شد، یک گجت رصد گیاه بود که به اینترنت متصل است.

این دستگاه با چسپیدن به گلدان به کاربر یادآوری می‌کند که به آن آب بدهد. نمونه اصلی نیز در دنیای واقعی همینطور کار می‌کند. این گجت با بلوتوث به Line Things  مرتبط می‌شود.

این اپلیکیشن قابلیت‌های جالب دیگری نیز دارد. کاربر از طریق آن می‌تواند نوع گیاه را انتخاب و میزان نور، آب و دمای مناسب را برای گیاه تعیین کند.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: digitaltrends

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر