;
coinex

رقابت پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی؛ افزایش تعداد کاربران پیام رسان ها

شرکت تحقیقاتی SEMrush خبر از افزایش تعداد کاربران پیام رسان ها داده است. پیام رسان‌ها چیزی حدود 1.3 میلیارد کاربر روزانه دارند.

به گزارش تکراتو، پیام رسان‌ها موفق شده‌اند ۱.۳ میلیارد کاربر روزانه‌ی فعال را به خود جذب کنند. این موضوع نشان از افزایش محبوبیت پیام‌رسان‌ها در بین مردم دارد.

تعداد کاربران پیام رسان ها در مقایسه با شبکه‌های اجتماعی

لری کیم مدیر عامل شرکت MobileMonkey و یکی از متخصصین برجسته‌ی دیجیتال مارکتینگ در کنفرانس INBOUND 2018 اعلام کرد که پیامرسان‌ها، شبکه‌های اجتماعی را پشت سر خواهند گذاشت و کاربران بیشتر تمایل به استفاده از آنها خواهند داشت.

کیم مدعی شده که پیام‌رسان‌ها به علت ماهیتی که دارند موجب می‌شوند که همگی روزانه بیشتر سراغ آنها بروند و این مسئله، شمار کاربران روزانه‌‌ی آنها را نسبت به شبکه‌های اجتماعی بیشتر کرده است.

همچنین سرویس‌های ارائه شده توسط پیام‌رسان‌ها افزایش یافته و این مسئله باعث شده که محبوب تر شوند. در حال حاضر ۲۰ درصد پیغام‌های ارسالی به پیام‌رسان‌ها توسط کاربران باز می‌شوند. در حالی که این رقم برای ایمیل‌ها به یک درصد می‌رسد.

شاید به همین خاطر باشد که فیسبوک سعی کرده از محبوبیت پیام‌رسان واتس اپ استفاده کند. این شبکه اجتماعی در سپتامبر سال ۲۰۱۷ برای نخستین بار درهای پلتفرم خود را به روی کسب و کارها باز کرد.

طبق آمار‌های بدست آمده تا به امروز نزدیک به ۹۰ شرکت کوچک و بزرگ از قبیل اوبر، هواپیمایی سنگاپور و Wish مشغول استفاده از آن هستند. همچنین سیاست‌های جدیدی در قبال درآمدزایی از پرجمعیت‌‌‌ترین پیام‌رسان دنیا در نظر گرفته شده است.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر