;
coinex

پشتیبانی سازمانی از ویندوز 7 تا سال ۲۰۲۳ ادامه خواهد داشت

پشتیبانی از ویندوز 7 تنها تا سال 2020 ادامه خواهد داشت اما پشتیبانی سازمانی از ویندوز 7 توسط مایکروسافت، تا سال 2023 خواهد بود.

به گزارش تکراتو، مایکروسافت به سازمان‌ها اجازه می‌دهد با پرداخت مبلغی مشخص، از پشتیبانی سازمانی خود برای ویندوز ۷ بهره‌مند شوند. زیرا بعد از سال 2020 دیگر هیچگونه به‌روزرسانی و وصله‌ی امنیتی‌ برای این سیستم‌عامل منتشر نخواهد شد.

پشتیبانی سازمانی از ویندوز 7 تا سال 2023

شرکت‌ها و مؤسساتی که از ویندوز ۷ استفاده می‌کنند، می‌توانند با پرداخت مبلغی مشخص، از پشتیبانی اختصاصی مایکروسافت تا سال ۲۰۲۳ بهره‌مند شوند. براساس گفته‌ی مایکروسافت، مقدار هزینه‌ی پرداختی از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۳، هرساله به‌صورت تصاعدی افزایش خواهد یافت.

این اتفاق پیش از این برای ویندوز ایکس‌پی نیز رخ داد و علیرغم پایان پشتیبانی مایکروسافت از این سیستم‌ عامل در سال ۲۰۱۴، شرکت‌هایی که همچنان از این سیستم‌عامل در سطح سازمانی استفاده می‌کردند، توانستند با پرداخت مبلغی مشخص، پشتیبانی اختصاصی مایکروسافت را دریافت کنند.

پس از معرفی ویندوز ۱۰، این شرکت به‌صورت رسمی اعلام کرد که دیگر نسخه‌ی جدیدی از سیستم‌ عامل ویندوز معرفی نخواهد شد و Windows 10 به‌عنوان آخرین سیستم عاملِ آن‌ها، به‌صورت سرویس‌گونه به‌روزرسانی خواهد شد و به مرور ویژگی‌های جدید و تغییرات موردنیاز بر آن اعمال می‌شود.

مایکروسافت در تلاش است تا استقبال کاربران از ویندوز ۱۰ را افزایش دهد و در این راه تلاش‌های بسیاری انجام داده‌است. باتوجه به اینکه بخش اعظمی از چشم‌انداز بلند‌مدت Microsoft به‌واسطه‌ی موفقیت ویندوز ۱۰ محقق خواهد شد، آن‌ها از انجام هیچ کاری برای پیشرفت این نسخه دریغ نخواهند کرد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع:  ENGADGET

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر