;
coinex

آیا گوگل برای تقویت دستیار هوشمند بیکسبی با سامسونگ همکاری می‌کند؟

سامسونگ قصد دارد برای تقویت دستیار هوشمند بیکسبی از گوگل کمک بگیرد. مدیرعامل دیوایس‌‌های الکترونیکی مصرفی سامسونگ این خبر را اعلام کرد.

به گزارش تکراتو، همزمان با عرضه‌ی گلکسی اس 8 در سال ۲۰۱۷ میلادی بود که سامسونگ هوش مصنوعی جدید خود با نام بیکسبی را معرفی کرد. سامسونگ سعی دارد تا با تقویت و افزایش قابلیت‌های دستیار هوشمند بیکسبی با آمازون و گوگل رقابت کند. اما اکنون به نظر می‌رسد که این کمپانی در نظر دارد تا با کمک گوگل دستیار هوشمند خود را ارتقا دهد.

افزایش قابیلت‌های دستیار هوشمند بیکسبی

هفته‌ی گذشته Kim Hyun-suk مدیر عامل دیوایس‌‌های الکترونیکی مصرفی سامسونگ در جریان نمایشگاه IFA 2018  اعلام نمود که آنها با کمک گوگل، قصد تقویت سیستم دستیار هوشمند خود را دارند.

او اشاره نمود که امکان یکپارچه کردن بیکسبی با دیگر سرویس‌ها مانند گوگل مپس وجود دارد. بنابراین همکاری با گوگل می‌تواند دستاورد‌های بسیار زیادی برای دستیار صوتی بیکسبی به همراه داشته باشد.

کیم در ادامه در مورد دلایل ایجاد این همکاری و قدرت سامسونگ برای برقراری آن، اعلام نمود:

هر شرکت در برخی زمینه‌ها تخصص دارد و همکاری دو برند متخصص می‌تواند دستاورد شگرفی به همراه داشته باشد. سامسونگ سالانه ۵۰۰ میلیون گجت هوشمند روانه‌ی بازار‌ می‌کند که می‌توان به تلفن هوشمند، تبلت، پرینتر، سیستم تهویه‌ هوا و یخچال اشاره کرد.

لازم به ذکر است که تمامی این دستگاه‌ها از دستیار‌های هوشمند بیکسبی استفاده می‌کنند و می‌توانند کاربران زیادی را به سرویس‌های گوگل نیز وصل کنند. بنابراین گوگل و سامسونگ در صورت همکاری سهم بیشتری در بازار خواهند داشت.

دستیار هوشمند بیکسبی سامسونگ برای جستجوهای خود از گوگل استفاده می‌کند ولی شاید گوگل دلیل موجهی برای همکاری با کمپانی کره‌ای نداشته باشد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: 9to5google

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر