;
coinex

آزمایش اولین تاکسی هوایی در انگلیس موفقیت آمیز بود

اولین تاکسی هوایی در انگلیس با موفقیت آزمایش شد. این تاکسی شبیه یک بالگرد است و توانایی پرواز ۵ دقیقه‌ای با حداکثر سرعت ۸۰ کیلومتر برساعت را دارد.

به گزارش تکراتو، استارت اپی در بریستول توانست به طور موفقیت آمیز اولین تاکسی هوایی را بسازد و آزمایش کند.

آزمایش اولین تاکسی هوایی در انگلیس

این اولین تاکسی هوایی که به طور عمودی از زمین بلند می‌شود و می‌نشیند، قادر به پرواز ۵ دقیقه‌ای با حداکثر سرعت ۸۰ کیلومتر برساعت است. ساخت و پرواز این وسیله نقلیه نقطه عطفی در صنعت تاکسی‌های پرنده به حساب می‌آید.

این تاکسی پرنده که توسط استارت اپ Vertical Aerospace   ساخته شده، دارای ویژگی‌هایی بسیار است. یکی از این ویژگی‌ها این است که این وسیله که توسط آنها ساخته شده است، گازهای گلخانه‌ای منتشر نمی‌کند و همزمان می‌تواند پاسخگوی نیاز صنعت حمل و نقل باشد.

این وسیله ۴ پروانه دارد و بدنه‌ی آن شبیه بالگرد است. فناوری فرود و از زمین بلند شدن این تاکسی پرنده عمودی است و این موضوع باعث شده تا بین دو نقطه  به راحتی پرواز کند. جالب اینکه نیازی نیست خلبان تغییری در مسیر وسیله نقلیه ایجاد نماید.

این شرکت با اجازه سازمان هوایی شهری توانست اولین تاکسی پرنده را آزمایش کند. این شرکت همچنین قصد دارد پروازهای خودران و خدمات تاکسی هوایی را تا ۲۰۲۲ میلادی ارائه کند.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: telegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر