;
coinex

گوشی هوشمند جدید مقرون به صرفه اپل احتمالا آیفون XC نام خواهد داشت

امروز مشخص شد که آیفون 6.1  اینچی جدید اپل به احتمالا فراوان آیفون XC یا همان آیفون 10 سی نام خواهد داشت در ادامه با تکراتو همراه باشید تا جزئیات بیشتری در مورد این خبر به شما بگوییم.

در افشاگری امروز از گوشی‌های هوشمند جدید اپل مشخص شد که یکی از سه مدل آیفونی که بناست در مراسم دوازدهم سپتامبر این کمپانی رونمایی شود، آیفون XC یا همان آیفون 10 سی نام خواهد داشت. در مراسم رونمایی محصولات اپل که این هفته برگزار خواهد شد تمامی دستگاه‌هایی که بناست در پاییز امسال از طرف این شرکت به فروش برسند معرفی می‌گردند که در این میان انتظار می‌رود سه آیفون جدید نیز معرفی شوند.

هر سه مدل آیفون‌های جدید همانطور که در مطالب قبلی به شما گفته‌ایم به لحاظ طراحی بسیار نزدیک به آیفون 10، همان پرچمدار معروف سال 2017 این کمپانی خواهند بود. اما جانشین اصلی این محصول به احتمال فراوان آیفون 10 اس یا آیفون XS نام خواهد داشت؛ در حالی که نسخه پیشرفته ترین دستگاه که بزرگترین آیفون تاریخ نیز محسوب  می‌شود آیفون10 اس پلاس ( آیفون XS پلاس ) نام گرفته است.

اما امروز در شبکه اجتماعی چینی Weibo  تصویری از گوشی هوشمند مقرون به صرفه تر اپل منتشر شد و همراه با این تصویر تایید شد که علاوه بر دو محصول بالا نام این مدل سوم آیفون 10 سی یا آیفون XC خواهد بود؛ با توجه به این خبر اکنون می‌توان گفت که آیفون ظاهراً در نامگذاری به رسم سنتی خودش بازگشته است.

ضمناً این منبع چینی عنوان کرده که آیفون XC با قیمت 699 دلار  و آیفون XS  که جانشین پرچمدار فعلی این کمپانی خواهد بود، با قیمت 900 دلار و و بزرگترین آیفون تاریخ که آیفون XS پلاس نام دارد با قیمت 1000 دلار به بازار عرضه خواهند شد.

به احتمال فراوان آیفون XC در سه رنگ قرمز آبی و سفید به دست مشتریان خواهد رسید. البته فراموش نکنید که این اخبار همچنان جزو شایعات محسوب می‌شوند و باید تا  12 سپتامبر منتظر بمانیم و ببینیم این شایعات تا چه اندازه به حقیقت نزدیک هستند.

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر