;
coinex

قابلیت تگ کردن در ویدیوهای اینستاگرام به زودی ممکن می‌شود

تگ کردن در ویدیوهای اینستاگرام یک ویژگی جدید است که این شبکه اجتماعی در حال آزمایش کردن و اضافه کردن آن است.

به گزارش تکراتو، از طریق قابلیت جدیدی که قرار است به اینستاگرام اضافه شود می‌توان افراد حاضر در ویدیوها را نیز تگ نمود. این ویژگی را می‌توان شبیه تگ کردن در تصاویر دانست اما تفاوت‌هایی وجود دارد.

ویژگی تگ کردن در ویدیوهای اینستاگرام

با کلیک بر روی یک ویدیو که بر روی آن افرادی تگ شده باشند، کاربر به صفحه‌ای با عنوان People in this Video  هدایت می‌شود. در این صفحه حساب کاربری همه افراد تگ شده در ویدیو نشان داده می‌شود و می‎‌توان به آنها دسترسی داشت.

قابلیت تگ کردن در ویدیوهای اینستاگرام به زودی ممکن می‌شود

تصاویری که یک فرد در آن تگ شده باشد، در پروفایل وی نمایش داده می‌شود اما این مساله برای ویدیوهای تگ شده صادق نیست. همچنین این دسته از ویدیوها در نسخه وب اینستاگرام نشان داده نمی‌شوند.

تگ کردن در ویدیوهای اینستاگرام توسط این شبکه تایید شده و نسخه آزمایشی آن در اختیار افراد محدودی قرار گرفته است. به نظر می‌رسد که اینستاگرام فعالا تصمیم ندارد اطلاعات بیشتری در این مورد منتشر کند.

یکی از سخنگویان اینستاگرام در مورد تگ کردن در ویدیوهای اینستاگرام گفته است:

ما همیشه در حال آزمایش راه‌های جدید برای بهبود تجربه کاربری و نزدیک‌تر کردن کاربران به افراد و موارد مورد علاقه آنها هستیم.

از دیگر قابلیت‌های جدید اینستاگرام می‌توان به نمایش پست‌های پیشنهادی از کاربران متفرقه و ارسال نظرسنجی به دایرکت مخاطبان یا گروه‌ها، بدون انتشار عمومی در استوری اشاره کرد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: techcrunch

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر