;
coinex

اپلیکیشن Your Phone ارسال پیامک از طریق ویندوز را ممکن می‌کند

ارسال پیامک از طریق ویندوز هم ممکن شد. از این پس کاربران می‌توانند از طریق اپلیکیشن  Your Phoneبه ارسال پیامک ویندوزی بپردازند.

به گزارش تکراتو، این روزها تیم ویندوز در تلاش هستند تا بتوانند ارتباط بین سیستم عامل و اسمارت‌فون‌ها را به بهترین شکل تقویت کنند. در همین راستا نرم‌افزار Your Phone منتشر شده تا از طریق آن علاوه بر تبادل فایل بین رایانه و گوشی، بتوان پیامک هم ارسال کرد.

ارسال پیامک از طریق ویندوز با Your Phone

ارسال پیامک از طریق ویندوز با اپلیکیشن ویندوزYour Phone  ممکن شد. با استفاده از این برنامه امکان ارسال تصاویر گالری گوشی بدون نیاز به کابل USB مستقیما به رایانه وجود دارد. اخیرا نسخه جدیدی از این اپ برای کاربران اینسایدر ویندوز نیز منتشر شده که قابلیت‌های بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

یکی از این قابلیت‌ها، همگام‌سازی خودکار فایل‌ها میان رایانه و اسمارت‌فون است. هر بار که عکس می‌گیرید، عکس شما به طور خودکار در رایانه ذخیره می‌شود. قابلیت مفید بعدی، امکان ارسال پیامک از طریق رایانه است. می‌توان پیامک‌های دریافتی را در صفحه بزرگ رایانه خواند و پاسخ‌ها را از طریق کیبورد نوشت و ارسال نمود.

ارسال پیامک از دسکتاپ ویژگی بسیار مفیدی است که چندی پیش اپل در اختیار کاربران خود قرار داده بود و اکنون نوبت مایکروسافت بود که بتواند امکان ارسال پیامک از طریق ویندوز را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

این ویژگی‌ها فعلا در اختیار کاربران اندروید قرار دارند اما مایکروسافت وعده داده که به زودی آیفون را هم به فهرست دستگاه‌های پشتیبانی شونده Your Phone اضافه کند.

برای شروع استفاده از Your Phone در ابتدا باید اپلیکیشن Microsoft Apps را از گوگل پلی دانلود نمود.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر