;
coinex

بومی شدن ارزهای دیجیتالی با تشکیل تیم‌های کارشناسی در کشور

نائب رئیس کمیسیون فاوای اتاق بازرگانی بر ضرورت بومی شدن ارزهای دیجیتالی تاکید کرد و اعلام نمود که نباید در اجرای این امر تعلل کرد.

به گزارش تکراتو، عبدالرضا نوروزی در مورد ورود پدیده جدید ارز دیجیتال به کشور سخن گفت و در مورد برخوردهای صورت گرفته با آن اظهارنظر نمود.

وی در این مورد اعلام کرد که کشور به صورت ریشه‌ای با ورود تکنولوژی‌های جدید مشکل دارد و تاکنون سعی کرده برخوردهای سلبی با فکس ، ویدیو، اینترنت و امروز نیز تا حدودی با ارزهای دیجیتالی داشته باشد.

بومی شدن ارزهای دیجیتالی در کشور

عبدالرضا نوروزی در ادامه‌ی صحبت‌هایش در مورد بومی شدن ارزهای دیجیتالی به لزوم توجه بیشتر به عرصه ارزهای دیجیتال در کشور اشاره کرد و اعلام نمود که باید برای فناوری‌های جدید مثل ارز دیجیتال، تیم‌های کارشناسی در کشور وجود داشته باشد. وی ادامه داد که به موازات آنکه یک فناوری وارد بازار می‌شود، باید بتوان روی آن کار کرد و تحقیق و بررسی‌های لازم را انجام داد.

نوروزی ادامه داد که ارز دیجیتالی امکانی است که نمی‌توان جلوی آن را گرفت و حتی اگر امروز این فناوری مورد استفاده قرار نگیرد، در نهایت تا چند سال آتی نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا از آن استفاده می‌شود و لازم است برای بومی شدن ارزهای دیجیتالی نیز فکری کرد.

وی تاکید کرد که فرایند بومی شدن ارزهای دیجیتالی باید هرچه سریعتر انجام شود و در مورد قابلیت‌های ارزهای دیجیتالی نیز سخن گفت. به گفته وی ارز دیجیتال این امکان را دارد که سرعت تراکنش‌ها را بالا ببرد و واسطه‌ها را حذف کند و این کار نیز با حداقل کارمزد انجام می‌دهد.

البته شاید در این بین دغدغه‌هایی از سوی وزارت اقتصاد برای رصد تراکنش‌ها در استفاده از ارز دیجیتال وجود داشته باشد و پولشویی و دور زدن پرداخت مالیات هم امکان پذیر باشد اما این نگرانی‌ها با بررسی کارشناسانه و ارائه راهکارهای مناسب قابل حل است.

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر