;
coinex

محدودیت دانلود آفلاین در اسپاتیفای به ۱۰ هزار آهنگ افزایش یافت

دانلود آفلاین در اسپاتیفای به 10 هزار آهنگ افزایش یافت. وجود محدودیت در دانلود آهنگ‌ها در این برنامه برای کاربران بسیار آزاردهنده بود.

به گزارش تکراتو، اسپاتیفای، این اپلیکیشن استریم موسیقی محدودیت دانلود آفلاین که قبلا ۳۳۳۳ آهنگ برای هر دیوایس بود را حالا به ۱۰ هزار آهنگ افزایش داده است. اکنون می‌توان روی پنج دیوایس مختلف نیز به دانلود پرداخت که پیش از این فقط 3 دستگاه بود.

رفع محدودیت دانلود آفلاین در اسپاتیفای

با رفع محدودیت دانلود آفلاین در اسپاتیفای اکنون هر کاربر می‌تواند در مجموع ۵۰ هزار آهنگ را در آرشیو اسپاتیفای خود ذخیره کند.

اسپاتیفای این روزها برای رقابت بهتر با اپل موزیک (که با سرعت عجیبی در حال محبوب شدن است) و حفظ جایگاهش به عنوان بزرگترین سرویس استریم موسیقی دنیا، تغییرات زیادی در پلتفرم خود ایجاد کرده است که یکی از مهم‌ترین این تغییرات، ارائه امکانات بیشتر به کاربران سرویس رایگان بود که از شواهد پیداست با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده است.

البته محدودیتی هم هست در این برنامه که دست نخورده باقی مانده است. کتابخانه شخصی اسپاتیفای هنوز هم محدودیت ذخیره ۱۰ هزار آهنگ را بر روی خود دارد. این یعنی در این شرایط کاربران باید برای ذخیره آهنگ‌های بعدی آلبوم‌هایی که کمتر گوش داده‌اند را پاک کنند.

با رویه جدید، اسپاتیفای اجازه دانلود ۵۰ هزار آهنگ را به کاربران می‌دهد اما نمی‌توان همه آن‌ها را روی کتابخانه شخصی با محدودیت ۱۰ هزار آهنگ ذخیره کرد که مشکل غیر منطقی و عجیبی به نظر می‌رسد و بهتر است این تیم فکری برای این مشکل داشته باشد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر