;
coinex

نظر تیم کوک درباره قیمت آیفون XS مکس ؛ مشتریان پول نوآوری را پرداخت می‌کنند!

قیمت آیفون XS مکس مشخص شد. این گوشی گرانترین آیفون تاریخ اپل است، اما تیم کوک معتقد است که مشتریان برای در اختیار داشتن نوآوری، ملزم به پرداخت چنین هزینه بالایی هستند.

آیفون ایکس اس مکس با قیمت 1449 دلار به دست مشتریان خواهد رسید. اپل با این استراتژی در انتخاب قیمت آیفون XS مکس ، سطح جدیدی در قیمت‌گذاری‌های موبایل ایجاد خواهد کرد، درست همان طور که با قیمت‌گذاری آیفون X سال گذشته چنین کاری انجام داد.

قیمت آیفون XS مکس

1449 دلار رقم بسیار بالایی است که کوپرتینویی ها برای پرچم‌دار جدید خود انتخاب کرده‌اند، اما آیا قیمت بالای آیفون ایکس مکس ارزش خریدش را دارد؟ تیم کوک که معتقد است، بله، مشتریان پول نوآوری های اپل را پرداخت می‌کنند.

قیمت آیفون XS مکس

مدیر ارشد اجرایی اپل، تیم کوک، در مصاحبه‌ای با یک خبرگزاری ژاپنی توضیح می‌دهد که این قیمت بالا در ازای نوآوری‌های زیادی است این گوشی برای کاربرانش به ارمغان می‌آورد و مشتریانی که قصد استفاده از تکنولوژی های اپل را دارند، حاضر به پرداخت آن نیز خواهند شد.

تیم کوک می‌گوید:

ما همیشه فکر می کنیم که اگر شما نوآوری زیاد و قیمت بالایی ارائه دهید، همیشه افرادی هستند که حاضر به پرداخت آن باشند.

مدیر اپل می‌گوید که برای ما افراد زیادی وجود دارند که حاضر به پرداخت چنین هزینه‌هایی هستند. نقش آیفون در زندگی مردم بیشتر شده است. البته تیم کوک به این نکته نیز اشاره می‌کند که آیفون مقرون به صرفه XR و آیفون 8 و 8 پلاس، برخلاف آیفون X همچنان فروخته خواهند شد. این بخشی از استراتژی شرکت است تا هر کسی بتواند به آیفون دسترسی داشته باشد.

تماشا کنید: قابلیت‌های دوربین آیفون XS توسط اپل به نمایش گذاشته شد

تیم کوک می‌گوید:

ما می‌خواهیم به همه خدمت کنیم. ما می‌دانیم که رنج وسیعی از مشتریان وجود دارند که حاضر به پرداخت محدوده زیادی از قیمت‌ها هستند.

قیمت آیفون XS مکس مطمئنا باعث خواهد شد که قیمت گوشی‌های پرچم‌دار به مرحله جدیدی وارد شود، اما با وجود سازندگان بزرگ چینی که سعی در ساخت گوشی‌های پرچم‌دار مقرون به صرفه دارند، آیا ادامه این استراتژی برای اپل مناسب خواهد بود؟

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر