;
coinex

قابلیت‌های دوربین آیفون XS توسط اپل به نمایش گذاشته شد [تماشا کنید]

برای نشان دادن قابلیت‌های دوربین آیفون XS و آیفون ایکس اس مکس، اپل با انتشار یک ویدیوی کوتاه با عنوان “Shot on iPhone XS” ویژگی‌های اسلوموشن، تایم لپس و پخش ویدیو باکیفیت 4K را در پرچم‌داران جدید خود به نمایش گذاشت.

در اولین آزمایش، ویژگی اسلوموشن در دوربین آیفون XS با استفاده از آب، صدا و نور به نمایش درآمده است. دوربین این دستگاه توانایی دارد تا در حالت اسلوموشن، ویدیوی‌هایی باکیفیت 1080p را با سرعت 120 یا 240 فریم بر ثانیه ارائه دهد.

برای تجربه دیدن ویدیوی 4K از محلول آب و صابون استفاده شده است. در این حالت دوربین با سرعت 60 فریم بر ثانیه تصاویری رویایی را با کیفیت 4K نمایش می‌دهد. برای به نمایش گذاشتن قابلیت تایم لپس در دوربین آیفون ایکس اس از مس و نیترات نقره استفاده شده است.

در طول زمان نیترات نقره با سیم مسی واکنش نشان داده و تصاویر زیبایی خلق می‌شود. برای نشان دادن قابلیت‌های دوربین آیفون XS در نور نامناسب و شرایط کم نور نیز اپل از چیزی شبیه به یک سیم ظرفشویی و آتش استفاده کرده تا یک تصویر داغ خلق کند.دوربین آیفون XS

پس از هر تصویر خلق شده اپل ما را به پشت صحنه می‌برد تا از چگونگی خلق این تصویر اگاه شویم. اکنون می‌توانید برای دیدن قابلیت‌های دوربین آیفون XS ویدیوی زیر را ببینید و از تصاویر خلق شده لذت ببرید.

.

منبع: youtube

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر