;
coinex

افزایش تعداد مشترکان اینترنت تا ۶۷ میلیون؛ رفع تبعیض در دسترسی به اطلاعات

وزیر ارتباطات از افزایش تعداد مشترکان اینترنت پهن باند در کشور خبر داد. به گفته وی تعداد مشترکین از ۳۴ میلیون به ۶۷ میلیون نفر رسیده است.

به گزارش تکراتو، محمدجواد آذری جهرمی در نشست دوره‌ای دستیاران حقوق شهروندی وزارتخانه‌ها اعلام کرد که بسیاری از گلایه‌ها به ادراک حقوق شهروندی بر می‌گردد. وی ادامه داد که فضایی وجود دارد که استکبار جهانی پرونده‌هایی را در مورد حقوق شهروندی علیه کشور ایران باز کرده و همواره در مورد آن بحث می‌کند.

افزایش تعداد مشترکان اینترنت پهن باند

وزیر ارتباطات در ادامه‌ی صحبت‌هایش در مورد افزایش تعداد مشترکان اینترنت سخن گفت و به عزم دولت در رفع تبعیض و ایجاد دسترسی مردم به اطلاعات که جزو حقوق شهروندی آنها است، اشاره کرد.

وزیر ارتباطات اظهار کرد که تعداد مشترکان اینترنت پهن باند در کشور از ۳۴ میلیون به ۶۷ میلیون نفر رسیده و بیش از ۵۶ درصد از روستاهای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند. همچنین تعداد شهرهای تحت پوشش پهن باند از ۵۰ به ۱۰۰ درصد رسیده و شکاف دیجیتالی حداقل شده است.

وی ادامه داد که ایران در سال نخست فعالیت دولت دوازدهم، ۲۰ رتبه در شاخص دولت الکترونیک ارتقا یافته و فرایندها در دولت الکترونیک به تکریم مردم و ایجاد شفافیت کمک کرده‌اند. جهرمی به ارسال لایحه حقوقی زیرساخت‌ها به دولت برای تصویب اشاره کرد و تصریح نمود که ۴ لایحه دیگر نیز به زودی برای تصویب ارسال خواهند شد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: mehrnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر