;
coinex

تعداد افراد شاغل در کسب و کارهای آنلاین به 94 هزار نفر رسید

وزارت ارتباطات خبر از افزایش تعداد افراد شاغل در کسب و کارهای آنلاین داد. بیش از ۹۳ هزار و ۷۰۰ شغل در حوزه کسب و کارهای آنلاین ایجاد شده است.

به گزارش تکراتو، در سال گذشته تعداد شغل‌های ایجاد شده در حوزه حمل و نقل هوشمند، تجارت الکترونیک و نرم افزارهای موبایل افزایش یافته است. وزارت ارتباطات در تاز‌ه‌ترین گزارش عملکرد خود در دولت دوازدهم از ایجاد اشتغال ۹۳ هزار و ۷۰۰ نفری در حوزه‌های حمل و نقل هوشمند، تجارت الکترونیک و بازار نرم افزارهای موبایل طی یک سال گذشته خبر داد.

افزایش تعداد افراد شاغل در کسب و کارهای آنلاین

در سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و پیوست ابلاغ شده توسط ریاست جمهوری بر ضرورت توسعه اقتصادی دیجیتال به عنوان یک حوزه تاثیر گذار در تقویت اقتصاد دانش بنیان تاکید شده است.

وزارت ارتباطات از ابتدای دولت دوازدهم تاکنون همواره به دنبال راهکارهای کارآمد، کوتاه مدت و بلندمدت برای حمایت از کارآفرینی حوزه فاوا به ویژه کسب و کارهای موفق بوده است.

در این راستا پیش نویس سند توسعه اقتصاد دیجیتال و هدف‌گذاری افزایش سهم ارزش افزوده لایه فناوری اطلاعات از تولید ناخالص داخلی کشور به میزان یک و نیم درصد در دستور کار قرار گرفت. برای آن ۶۵ هزار میلیون ریال با سرفصل حمایت و مشارکت در توانمندسازی کسب و کارهای نوپا در شش منطقه کشور در سال ۹۷ تامین اعتبار شده است.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: farsnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر