;
coinex

کاربران توییتر خود نحوه نمایش توییت ها در تایم لاین را انتخاب می‌کنند

تغییر بزرگی در شبکه اجتماعی توییتر ایجاد شده است. کاربران توییتر از این پس می‌توانند نحوه نمایش توییت ها در تایم لاین را خود انتخاب کنند.

به گزارش تکراتو، تیم پشتیبانی توییتر با انتشار رشته توییتی اعلام کرده که به زودی کاربران می‌توانند نحوه نمایش توییت‌ها در تایملاین را به انتخاب خود و به طور دستی تغییر دهند. با اضافه شدن یک گزینه جدید به تنظیمات توییتر، نمایش توییت ها در تایم لاین با کنترل کاربران خواهد بود.

تغییر در نحوه نمایش توییت ها در تایم لاین

کاربران می‌توانند برای دیدن توییت‌های تایملاین از شیوه الگوریتمی استفاده کنند و یا اینکه حالت نمایش بر اساس زمان انتشار را انتخاب کنند. در حالت دوم جدیدترین توییت‌ها، بالاتر از سایر توییت‌ها در تایملاین به نمایش در خواهند آمد. در واقع توییتر تصمیم دارد تا با دادن حق انتخاب به کاربران، طرفداران هر دو سیستم را راضی نگه دارد.

تا زمانی که این گزینه به تنظیمات اپلیکیشن اضافه شود، توییتر به کاربرانش اجازه می‌دهد که بهترین توییت‌ها را اول از همه ببینند و فقط توییت‌هایی را مطالعه کنند که از پروفایل افرادی که فالو می‌کنند ارسال شده باشد.

در هر دو حالت، این سیستم الگوریتمی توییتر است که توییت‌های منتخب را به نمایش در می‌آورد زیرا تحقیقات نشان داده که کاربران اول از همه دیدن توییت‌های مرتبط با خود را نسبت به سایر توییت‌ها ترجیح می‌دهند.

تعداد زیادی از کاربران خواهان داشتن تایملاینی هستند که توییت‌ها در آن بر اساس زمان انتشار مرتب شوند. این موضوع باعث شد که توییتر با دادن حق انتخاب به کاربران، طرفداران هر دو سیستم را از خود راضی نگه دارد.

این ویژگی تا یکی دو هفته دیگر به طور رسمی به تنظیمات اپلیکیشن توییتر اضافه خواهد شد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر