;
coinex

بخش جدید شاپینگ در اکسپلور؛ راه‌اندازی کانال خرید در اینستاگرام

زبانه جدید شاپینگ به صفحه‌ی اکسپلور در اینستاگرام اضافه شد. علاوه‌بر برچسب‌زنی محصولات در استوری‌ها می‌توان از این گزینه نیز استفاده کرد.

به گزارش تکراتو، اینستاگرام روز به روز در تلاش است تا ویژگی‌های جدیدی به این شبکه اجتماعی اضافه کند. اضافه شدن ویژگی‌های جدید، افزایش کاربران را برای این شبکه به دنبال خواهد داشت.

استفاده از زبانه جدید شاپینگ در اینستاگرام

چندی پیش ایسنتاگرام برای رقابت با پینترست و ویش از ویژگی شاپینگ رونمایی کرد. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد که از طریق تصاویر، به قیمت و برخی اطلاعات ابتدایی محصولات بدون مراجعه به وب‌سایت توزیع‌کننده دسترسی پیدا کنند.

اکنون این قابلیت گسترش پیدا کرده و طبق گفته‌ی مسئولان این شبکه‌ی اجتماعی، از این پس افراد می‌توانند از طریق زبانه جدید Shopping که در صفحه‌ی اکسپلور در نظر گرفته شده، به انواع مختلفی از محصولات دسترسی داشته باشند.

شبکه Instagram اعلام کرده که امکان برچسب‌زنی محصولات در استوری‌ها نیز برای حساب‌های تجاری فعال شده است؛ البته این ویژگی فعلاً در دسترس ۴۶ کشور قرار گرفته اما ممکن است در آینده افراد بیشتری بتوانند از آن استفاده کنند.

گفته شده که ماهانه‌ ۹۰ میلیون نفر از برچسب‌های خرید استفاده می‌کنند؛ از این رو، انتظار می‌رود که تغییر و تحولات جدیدی که در این بخش اعمال شده، توجه قشر وسیع‌تری از کاربران را به خود جلب کند و اینستاگرام بیش از پیش به پلتفرمی مناسب برای صاحبان کسب‌و‌کار‌ها بدل شود.

این شبکه‌ی اجتماعی با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشین، علایق کاربران را در خرید تشخیص می‌دهد و براساس آن، محصولات موردعلاقه‌ آنها را در زبانه جدید شاپینگ به نمایش در می‌آورد.

با توجه به اتفاقات اخیر، این احتمال وجود دارد که ویژگی شاپینگ به IGTV نیز راه پیدا کنید.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع:  techcrunch

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر