;
coinex

تنها 2 درصد از مشتریان اپل علاقه مند به خرید هوم‌ پاد بوده‌اند

به نظر می‌رسد که طرفداران اپل علاقه زیادی به خرید هوم‌ پاد نداشته‌اند، زیرا تنها 2 درصد از آنها نسبت به خرید این گجت اقدام کرده‌اند.

به گزارش تکراتو، اسپیکر هوشمند هوم پاد با تاخیری چندماهه به دست مشتریان رسید. این دیواس زیاد مورد استقبال قرار نگرفت اما اپل امیدوار است که با بهبودهای نرم افزاری قادر به افزایش فروش این دیوایس باشد.

تمایل 2 درصد از مشتریان اپل به خرید هوم‌ پاد

تا پایان ماه ژوئن سال جاری، اسپیکر هوشمند اپل مجموعاً سهمی 6 درصدی از بازار ایالات متحده داشت. این رقم اندک به دو فاکتور اصلی مربوط است:

  • عرضه دیرهنگام
  • قیمت گذاری بالا

در بازار اسمارت فون‌ها و پوشیدنی‌ها، قیمت‌های عجیب و غریب اپل صدمه‌ای به رقابت این کمپانی با دیگر شرکت ها نزده است؛ اما موضوع درباره بازار اسپیکرهای هوشمند متفاوت است و مشتریان بدون هیچ تردیدی، گزینه‌های جایگزین ارزان قیمت تر مثل اسپیکرهای گوگل و آمازون را ترجیح داده‌اند.

آخرین آمار نشان می‌دهد که اسپیکر اکودات، نیمی از فروش دیوایس‌های اکو را به خود اختصاص داده و 40 درصد از مشتریان هم به سراغ گوگل هوم مینی رفته‌اند.

بنابراین اینکه ورود دیرهنگام اپل به بازار اسپیکرهای هوشمند، توانسته بر موفقیت آن تاثیر بگذارد، غیرقابل انکار است.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر