;
coinex

پیشنهاد آهنگ های مورد علاقه کاربران در اسپاتیفای به صورت پلی‌لیست

اسپاتیفای از این پس آهنگ های مورد علاقه کاربران را در قالب پلی لیست رسمی ارائه خواهد کرد. این ویژگی جدید در حال آزمایش شدن است.

به گزارش تکراتو، اپلیکیشن‌های استریم موسیقی که بازیگران اصلی صنعت موسیقی محسوب می‌شوند، در تلاشند تا با ارائه ویژگی‌های جذاب به جذب مخاطبین بیشتر بپردازند. براساس گزارشی که انجمن صنعت ضبط موسیقی آمریکا به‌تازگی منتشر کرده، چیزی حدود ۷۵ درصد درآمد حاصل از فعالیت‌های موسیقیایی از طریق استریم‌های آنلاین به‌دست می‌آید.


بیشتر بخوانید: حدود ۷۵ درصد از درآمد کل صنعت موسیقی به سرویس‌های استریم اختصاص دارد


ارائه‌ی آهنگ های مورد علاقه کاربران در اسپاتیفای

اسپاتیفای که بزرگترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن استریم موسیقی است، در سال‌های اخیر تلاش‌های بسیاری برای جلب رضایت کاربران داشته است.

اسپاتیفای در ادامه‌ی این تلاش‌ها، در حال آزمایش کردن یک قابلیت جدید است که به‌واسطه‌ی آن، برخی قطعات موسیقی که احتمالا موردعلاقه‌ی کاربران هستند، در پلی‌‌لیست‌های رسمی این اپلیکیشن وارد ‌شوند.

اسپاتیفای پیش از این الگوریتمی را توسعه‌ داده بود که با شناخت سلیقه‌ی کاربران در گوش‌دادن به قطعات موسیقی، آهنگ‌هایی که احتمالاً با سلیقه‌ی کاربر تطابق دارند، به آن‌ها معرفی می‌کرد. اکنون به‌نظر می‌رسد که این قابلیت قرار است به پلی‌لیست‌های رسمی اسپاتیفای نیز راه پیدا کند.

البته این قابلیت در فاز آزمایشی قرار دارد و تنها عده‌ی اندکی از کاربران به‌ انتخاب اسپاتیفای توانسته‌اند به این ویژگی دست پیدا کنند. باتوجه به این امر که این لیست‌های پخش به‌صورت هفتگی و توسط نیروی انسانی به‌روزرسانی می‌شوند، قطعاً قابلیت یادشده قادر خواهد بود شیوه‌ی پیشین را به نحوی مثبت تغییر دهد تا کاربران همواره به موزیک‌های جدید دسترسی داشته باشند.

 

بیشتر بخوانید:

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع:  THEVERGE

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر