;
coinex

دوربین هواوی میت 20 با ظاهری جدید به نمایش درآمد [تماشا کنید]

با انتشار یک ویدیو جدید، دوربین هواوی میت 20 در شکل خاصی خودنمایی کرد. پرچم‌دار جدید هواوی به زودی معرفی خواهد شد، اما باید دید که این غول چینی برای مشتریان خود چه دستگاهی را تهیه کرده است.

اگرچه در سری میت هواوی، همواره مدل پرو آن بیشتر مورد توجه بوده است، اما این شرکت در جدیدترین پرچمدار این سری مدل استاندارد خود را نیز به شکل جالبی طراحی کرده است، حداقل در بخش دوربین که می‌توان اینچنین گفت.

هواوی Mate 20 در یک ویدیوی جدید که در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته شده، خودنمایی کرد و طراحی آن رخ نشان داد. این گوشی، مدل ارزان‌تر این سری جدید است.

دوربین هواوی میت 20

اگرچه ویدیوی منتشر شده زمان کوتاهی دارد، اما تقریبا تمامی زوایای این دستگاه را به وضوح نشان می‌دهد. پنل پشتی تقریبا شبیه به میت 20 پرو است و اولین چیزی که در آن جلب توجه می‌کند، شکل و شمایل مربعی شکل دوربین هواوی میت 20 است.

دوربین هواوی میت 20

برند لایکا در بالای این دوربین خودنمایی کرده و سنسور اثر انگشت نیز در زیر ماژول دوربین اصلی دیده می‌شود. این همان نقطه تمایز بین دو مدل میت 20 و میت 20 پرو است. گفته می‌شود که مدل پریمیوم این سری، به حسگر اثر انگشت تعبیه شده درون نمایشگر مجهز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: دوربین سه بعدی در هواوی میت 20

در پنل جلو نیز یک نمایشگر تخت با حداقل حاشیه در کناره‌ها و یک حاشیه نسبتا ضخیم‌تر در قسمت پایینی دیده می‌شود، اما برخلاف هواوی میت 20 پرو که دارای ناچ بزرگتری است، شکاف قطره‌ای شکل قرار گرفته در بالای هواوی Mate 20 بسیار کوچکتر بوده که محلی برای قرارگیری سنسور مجاورت و دوربین سلفی آن است.

ویدیوی زیر نسخه نقره‌ای رنگی از هواوی میت 20 را نشان می‌دهد. آن را ببینید تا دریابید که ظاهر پرچمدار بعدی هواوی چگونه خواهد بود.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: youtube 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر