;
coinex

نوزدهمین نمایشگاه تله کام با همکاری وزارت ارتباطات برگزار می‌شود

نوزدهمین نمایشگاه تله کام با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ۱۱ تا ۱۴ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود.

به گزارش تکراتو، نمایشگاه بین المللی مخابرات و صنایع اطلاع رسانی ایران تله کام ۲۰۱۸، با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سندیکای مخابرات ایران برگزار می‌شود. در این رویداد، 130 شرکت از بخش خصوصی، ۱۶ شرکت از بخش دولتی و ۲۰ شرکت خارجی حضور خواهند داشت.

برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تله کام

در نوزدهمین نمایشگاه تله کام ، علاوه بر اینکه تازه‌ترین دستاوردهای صنعت مخابرات ارائه می‌شود، صنعتگران، تولیدکنندگان و خدمات دهندگان صنایع مخابراتی نیز می‌توانند به تبادل اطلاعات و مذاکره بپردازند. در نمایشگاه ایران تله کام 2018 پنل‌های تخصصی با موضوعات روز جامعه و مرتبط با صنایع ارتباطی و مخابراتی نیز ارائه می‌شود.

به گفته وزارت ارتباطات و با توجه به تحریم‌های ناجوانمردانه جدید ایالات متحده آمریکا علیه ایران، نوزدهمین نمایشگاه تله کام می‌تواند فرصت مغتنمی برای شناسایی و بهره برداری از ظرفیت‌های جدید حوزه مخابرات باشد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: mehrnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر