;
coinex

با استفاده از کوله پشتی ضدآب iNrigo از نفوذ رطوبت جلوگیری کنید

یک شرکت تجاری ادعا کرده که توانسته بهترین کوله پشتی ضدآب دنیا را عرضه کند. این کوله پشتی مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ رطوبت دارد.

به گزارش تکراتو، این کوله پشتی ضدآب که iNrigo نام دارد، علاوه بر داشتن مقاوت بالا در برابر رطوبت از فضای کافی برای قراردادن وسایل و ابزار متنوع نیز برخوردار است. این کوله همچنین قادر است میزان رطوبت را نیز بسنجد.

ویژگی‌های کوله پشتی ضدآب iNrigo

این کوله با فناوری بلوتوث سازگار است و قادر است اطلاعات دریافتی در مورد میزان رطوبت خود را برای کاربر ارسال کند. اگر میزان رطوبت از حد قابل قبول بیشتر شود، این کوله پیام هشداری را برای کاربر ارسال خواهد کرد.

 کوله پشتی ضدآب

این کوله بسیار مقاوم است و در برابر فشار و سقوط ناگهانی می‌توان روی مقاومت آن حساب کرد. در ساخت این کوله از ماده اصلی پلی اورتان ترموپلاستی استفاده شده که در برابر نفوذ روغن، گریس و سایش هم مقاوم است.

این کوله پشتی ضدآب موفق شده استاندارد IP78 را نیز دریافت کند و بنابراین می‌توان آن را به مدت نیم ساعت در عمق یک متری آب قرار داد، بدون اینکه ابزار داخل آن خیس شود. این کوله که دارای زیپ‌ها و فضاهای داخلی زیادی برای قرار دادن لنزها و تجیزهات جانبی عکاسی است با قیمت ۲۹۹ دلار در دسترس است.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: newatlas

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر