;
coinex

پروژه فیبر نوری تا منازل توسط مخابرات کشور اجرایی می‌شود

مدیرعامل مخابرات ایران خبر از اجرایی شدن پروژه فیبر نوری تا منازل داد. آنها در تلاش هستند تا فیبر نوری را به منازل بیاورند.

به گزارش تکراتو، مدیرعامل مخابرات ایران در مورد پروژه فیبر نوری تا منازل اعلام کرده که در تلاشند تا تعرفه‌ها را مناسب کنند. به گفته‌ی وی در همکاری جدی با شهرداری‌ها کارهای خوبی انجام شده است.

اجرای پروژه فیبر نوری تا منازل توسط مخابرات

سید مجید صدری در مورد اجرای این پروژه اظهار کرد که شرکت مخابرات ایران تنها شرکت مخابراتی در کشور است که سعی دارد زیرساخت‌های مطلوبی را برای مردم و بخش خصوصی فراهم کند. به گفته وی رویکرد جدید این شرکت همکاری خوب و ثمربخش با بخش خصوصی است.

وی در ادامه اعلام کرد که سعی دارند در تمام استان‌ها امکانات ارتباطی خوبی فراهم کنند. صدری تصریح کرد که تلاش شده تا کسانی که مایل به دریافت فیبر نوری هستند ثبت‌نام خود را انجام دهند تا از خدمات این شبکه ارتباطی بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد که در سال حمایت از کالای ایرانی تلاش شده تا اکثر تجهیزات ایرانی باشد و شعار سال محقق شود.

مخابرات از استارتاپ‌ها حمایت می‌کند

صدری در ادامه‌ی صحبت‌هایش در مورد حمایت از استارتاپ‌ها سخن گفت و اعلام کرد که تاکنون سه همایش را در راستای حمایت از استارتاپ‌ها برگزار کرده‌اند.

مدیرعامل مخابرات ایران در پایان گفت که به دنبال توسعه اینترنت روستایی هستندو ادامه داد که هم‌اکنون ۹۳۵ روستا در استان اصفهان وجود دارند که از این تعداد ۳۲۰ روستا به فیبر نوری مجهز شده‌اند.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر