;
coinex

دلار 18 هزار تومان شد؛ ریالی که بی ارزش‌تر می‌شود

قیمت دلار در بازار آزاد هم اکنون ۱۸ هزار تومان اعلام شده است. نرخ دلار هر لحظه در حال افزایش است و ثباتی در این بازار مشاهده نمی‌شود.

به گزارش تکراتو، قیمت دلار 18 هزار تومان شده و به بالاترین نرخ خود تاکنون رسیده است. از زمان اعلام خروج آمریکا از توافق هسته‌ای، قیمت ارز در ایران با شیب تندی در حال افزایش است. قیمت دلار به صورت لحظه‌ای افزایش می‌یابد و بازار آشفته‌تر از قبل می‌شود.


بیشتر بخوانید: بازار ثانویه ارز چیست ؛ مقاله‌ای تحلیلی درباره دلار و بحران ارزی کشور


قیمت دلار در بازار آزاد 18 هزار تومان شد

به نظر می‌رسد که قیمت دلار باز هم افزایش یابد زیرا پیش از این نیز برخی از کارشناسان اعلام کرده بودند  که دلار در آبان ماه می‌تواند به بالای 20 هزار تومان نیز برسد که البته به نظر می‌رسد که در مهرماه شاهد 20 هزار تومانی شدن دلار باشیم. اگرچه این موضوع بیشتر به یک فاجعه شبیه است، اما از شواهد موجود پیداست که هیچ چیز دور از ذهنی در بازار ارز ایران وجود ندارد!


بیشتر بخوانید: کم ارزش ترین ارزهای جهان ؛ با بی ارزش‌ترین واحدهای پولی دنیا آشنا شوید


پیش از این گفته شده بود که این افزایش قیمت یک حباب است و بازار مجددا به آرامش خواهد رسید، اما در این مدت نه تنها بازار به آرامش نرسیده است بلکه قیمت دلار روز به روز هم در حال افزایش است. در این مورد برخی دولت را مقصر دانسته و معتقدند که با افزایش قیمت دلار درآمدهای دولت افزایش پیدا خواهد کرد.

با وجود این صحبت‌ها به راستی مشخص نیست که قیمت دلار تا کی سیر صعودی خواهد داشت. فعلا که قیمت دلار 18 هزار تومان است و باید منتظر بود و دید چه اتفاقی خواهد افتاد!

 

بیشتر بخوانید:

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر