;
coinex

اپل به دلیل تقاضای فراوان، خط تولید اپل واچ 4 را افزایش می‌دهد

از زمان رونمایی اپل واچ 4 ، این گجت با استقبال فراوانی روبه رو شد. اکنون اپل برای افزایش تولید این گجت مجبور به افزایش خط تولید خود شده است.

به گزارش تکراتو، فروش اپل واچ 4 بیشتر از آن چیزی بوده که تحلیلگران پیش بینی کرده‌اند، اما به نظر میرسد که حتی اپل هم به خاطر تقاضای بالا برای اپل واچ سری 4 با مشکل روبه رو شده باشد.

افزایش خط تولید اپل واچ 4 به دلیل افزایش تقاضا

شرکت Quanta Computer که مسئولیت سفارش‌های اپل واچ سری 4 را برعهده دارد، از همین حالا به بیشینه ظرفیت خطوط تولید خود رسیده است. این کمپانی شدیدا مشغول تامین این ساعت هوشمند است، اما ظاهراً این مقدار تولید کافی نیست.

اپل برای افزایش تولید اپل واچ 4 ، با شرکت Compal Electronics  که تامین اپل واچ‌های سری 3 را به عهده داشت وارد همکاری شده و قرار است به زودی یکی از خطوط تولید آن به اپل واچ سری 4 اختصاص یابد. بنابراین تولید انبوه در تاسیسات Compal از ماه نوامبر امسال آغاز می‌شود.

تحلیلگران هم اکنون فروش 18.5 میلیون واحدی اپل واچ را طی ماه‌های باقی مانده از سال 2018 پیش بینی کرده‌اند که در این صورت، سهم اپل از بازار پوشیدنی‌ها بیشتر از 35 درصد فعلی خواهد شد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: DigiTimes

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر