;
coinex

موزیلا با سرویس Firefox Monitor امنیت کاربران را افزایش می‌دهد

سرویس Firefox Monitor که به تازگی راه‌اندازی شده است، قادر است امنیت اطلاعات شخصی کاربران را چک کرده و آنها را از حملات و هک مطلع کند.

به گزارش تکراتو، سرویس Firefox Monitor ، می‌تواند به کاربران بگوید که آیا در حمله‌ هکرها به اطلاعات آنها تعرضی صورت گرفته است یا خیر. همچنین کاربران می‌توانند در این سرویس ثبت‌نام کنند تا اگر در حمله‌های هکری اطلاعاتشان مورد دستبرد قرار گرفت، از این موضوع باخبر شوند.

بررسی سرویس Firefox Monitor

سرویس Firefox Monitor ، با همکاری وبسایتی به نام Have i Been Pwned راه‌اندازی شده است؛ سرویسی که از سال 2013 تا امروز هک‌های بزرگ اینترنتی را به اطلاع مردم می‌رساند.

البته مطلع شدن از مورد دستبرد قرار گرفتن فایده چندانی ندارد، مگر آنکه از قبل در انتخاب رمزهای عبور تدابیر امنیتی لازم در نظر گرفته شده باشد. بنابراین توصیه می‌شود که برای هر سرویس آنلاینی که در آن عضو هستید یک رمز عبور قوی و منحصر به فرد در نظر بگیرید.

فایرفاکس تنها مرورگری نیست که به امنیت رمزهای عبور کاربران اهمیت می‌دهد. گوگل کروم هم در آپدیت اخیر خود قابلیتی اضافه کرده که رمزهای عبور بسیار سخت و پیچیده و تقریبا غیر قابل هک تولید می‌کند. افزایش این سرویس‌های امنیتی آرامش را نیز برای کاربران به همراه داشته است.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر