;
coinex

از کار افتادن سامانه جامع تجارت ایران در اولین روزهای فعالیت رسمی

سامانه جامع تجارت ایران به آدرس ntsw.ir در اولین روز فعالیت رسمی خود، به دلایل نامعلوم از دسترس خارج شده و کاربران و تجار را با مشکل مواجه نموده است.

سامانه جامع تجارت ایران وب سایتی است مخصوص بررسی و شناسایی انبار کالاهای کشور و نظارت بر فروش که روز گذشته به صورت رسمی توسط محمد شریعتمداری افتتاح شد.  این وب سایت که با توجه به لزوم اجرای سیاست‌های کنترل بازار راه اندازی شده، با توجه به الزام وزارت صنعت و معدن و تجارت برای درج کالاهای موجود در انبارهای تجار بزرگ، از ترافیک بالایی برخوردار شده و توانسته در جمع 100 سایت پربازدید ایران قرار گیرد.

از کار افتادن سامانه جامع تجارت ایران

هرچند سامانه جامع تجارت ایران چند هفته ایست شروع به فعالیت نموده، اما مشابه با تمامی سیستم‌‌های مدرن داخلی، با توجه به عدم بهره گیری از زیرساخت مناسب، کاربران و تجار را با مشکلات بسیاری مواجه نموده است. این وب سایت که روز گذشته با پوشش خبری گسترده سایت‌های تکنولوژی افتتاح شد، هنوز هم در مراحل ابتدایی آزمایش بوده و عملا کاربردی جز اضافه کردن نوعی بوروکراسی مدرن به ساختار تجارت مریض و فاسد ایران ندارد.

اما مشکلات این وب سایت بسیار بیشتر از ظرفیت آن بوده و کاربران با مشکلات بسیاری در هنگام استفاده از آن روبرو هستند. در روزهای گذشته این سامانه به طور متناوب از دسترس خارج می‌شد و امروز نیز که برای ثبت حواله‌های صادره به آن مراجعه کردیم، به طور کامل از دسترس خارج بود. لازم است که مسئولان دلسوز، بستر مناسب برای ایجاد یک وب سایت با این سطح از ترافیک ار فراهم کرده و تنها برای پر کردن رزومه کاری خود، یک سامانه سطحی و بی استفاده را که در نهایت هیچ تاثیری بر احتکارهای سازمان یافته حکومتی و آقازاده محور نخواهد داشت، ایجاد نکنند و همانند نرم افزار اظهارنامه مالیاتی در چند سال گذشته، میلیون ها کامپیوتر را به نرم افزارهای جاسوسی و بدافزارها آلوده نکنند.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر