;
coinex

بررسی وضعیت قانونی اجرای نماد اعتماد الکترونیکی در کشور

قرار است وضعیت قانونی اجرای نماد اعتماد الکترونیکی کسب وکارهای مجازی در کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش تکراتو، کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، موضوع بررسی وضعیت قانونی و اجرای نماد اعتماد الکترونیکی را روز یکشنبه هشتم مهرماه در دستور کار خود قرار خواهد داد.

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اعطای نشان اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب و کارهای اینترنتی را احراز می‌نماید. نباید فراموش کرد که مسئولیت صحت فعالیت کسب و کار اینترنتی و کلیه محتوای منتشر شده در وب سایت بر عهده صاحب کسب و کار اینترنتی می باشد.


بیشتر بخوانید: مراحل دریافت نماد اعتماد الکترونیک ؛ به کسب و کار خود اعتبار ببخشید!


بررسی وضعیت قانونی اجرای نماد اعتماد الکترونیکی

نشان اعتماد الکترونیکی نشانه‌ای است که به عنوان تاییدیه به فروشگاه‌های اینترنتی و کسب و کارهای مجازی داده می‌شود. دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک برای کسب و کارهای اینترنتی لازم است. پس با دریافت نماد اعتماد الکترونیک به کسب و کار خود اعتبار ببخشید.


بیشتر خوانید: مهمترین موانع کسب و کارهای اینترنتی برای گرفتن نماد اعتماد الکترونیکی


هدف از ارائه نشان اعتماد الکترونیکی به کسب و کارها، ساماندهی، احراز هویت و بررسی صلاحیت کسب و کارهای اینترنتی و موبایلی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی است. بدین منظور قرار است وضعیت قانونی اجرای نماد اعتماد الکترونیکی در کشور مورد بررسی قرار گیرد.

 

بیشتر بخوانید:

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: mehrnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر