;
coinex

نصب دوربین بر روی لباس ماموران پلیس پایتخت؛ استفاده از تجهیزات و امکانات به روز

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از نصب دوربین بر روی لباس ماموران پلیس پیشگیری در شهر تهران خبر داد.

به گزارش تکراتو، پلیس کشور همواره در فکر استفاده از تجهیزات به روز و افزایش امنیت بوده و این امر باعث شده تا به فکر نصب دوربین بر روی لباس ماموران باشد. سردار محمد کریم بیات رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد که نیروی انتظامی در تلاش است تا در سطح وسیع‌تری از تجهیزات و امکانات به روز و کارآمد استفاده کند.

نصب دوربین بر روی لباس ماموران پلیس کشور

محمد کریم بیات اظهار کرد که در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰ نفر از مأموران پلیس پایتخت در مناطق مختلف تهران از لباس‌های فرمی استفاده می‌کنند که مجهز به دوربین است.

نصب دوربین بر روی لباس ماموران پلیس پایتخت

وی ادامه داد که تجهیز شدن مأموران به این تجهیزات از چند جهت مؤثر و مفید است. هم خود مأمور در برخورد با مردم مراعات کرده و رفتار بهتری نشان می‌دهد و هم با توجه به تصاویری که از این دوربین‌ها به دست می‌آید می‌توان به بسیاری از کلیپ‌ها و فیلم‌های گزینشی که توسط افراد سودجود برای حاشیه سازی تهیه و پخش می‌شود، پاسخ داد.

پیش از این نیز سردار شرفی اعلام کرده بود که آنها برای کاهش هزینه‌ها به سمت استفاده از فناوری‌های نوین اطلاعات رفته‌اند. سردار شرفی ادامه داد که در حال حاضر تعداد زیادی نیروی گشتی پلیس در کشور به لباس‌های دوربین دار مجهز شده‌اند و مطمئنا اجرای این طرح جلب رضایت مردم را به همراه خواهد داشت.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: yjc

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر