;
coinex

کنترل سرویس های موسیقی از طریق برنامه مسیریابی گوگل مپس

کنترل سرویس های موسیقی معروف از طریق برنامه مسیریابی گوگل مپس ممکن می‌شود. دیگر نیازی به جابجایی بین این برنامه‌ها نیست.

به گزارش تکراتو، اگر از کاربران اسپاتیفای، اپل موزیک یا گوگل چلی موزیک هستید قابلیت این را خواهید داشت تا از درون بخش مسیریابی گوگل مپس این برنامه‌ها را کنترل کنید.

البته این ویژگی قابلیت بزرگی نیست ولی همینکه مجبور نیستید بین اپ‌ها جابه‌جا شوید، خودش کاربردی به نظر می‌رسد. آپدیت جدید گوگل مپس تا پایان این هفته ارائه خواهد شد.

کنترل سرویس های موسیقی با گوگل مپس

گوگل در آپدیت جدید برنامه دارد تا نقشه‌اش را با سرویس‌های معروف موسیقی هم یکپارچه کند و تغییرات جدید دیگری نیز اعمال نماید. گوگل در چند روز آینده قصد دارد تا نقشه خود را با یک بروزرسانی متمرکز بر رفت و آمد بهبود بخشد.

در این نسخه جدید بخشی به برنامه اضافه خواهد شد که به کمک آن کاربران به صورت همزمان می‌توانند اختلالات و مشکلات مسیرهایی که در آن‌ها رفت و آمد دارند را ببینند و حتی از وضعیت اتوبوس‌ها و متروها با خبر شوند.

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های بروزرسانی جدید گوگل مپس به وسایل حمل و نقل عمومی برمی‌گردد. در این آپدیت، نقشه محل دقیق قطار و اتوبوس‌ها در هشتاد شهر مختلف نشان می‌دهد. البته این ویژگی چیز جدیدی نیست و قبلا هم زمان ورود و خروج وسیله‌ها در نقشه با اعداد و ارقام به نمایش گذاشته می‌شد.

اما اینکه حالا می‌توان همزمان حرکت وسیله‌ها را روی نقشه دید مطمئنا کار کاربران راحت‌تر است. در شهر سیدنی استرالیا گوگل مپس حتی میزان گنجایش مسافران در اتوبوس‌ها و قطارها را نیز مشخص کرده و احتمالا به زودی این قابلیت راهش را به بقیه شهرها هم باز خواهد کرد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: Engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر